وایرال شدن استپ رونالدینیویی هافبک آرسنال مقابل نوریچ

وایرال شدن استپ رونالدینیویی هافبک آرسنال مقابل نوریچ

پایگاه خبری فوتبالی - گرانیت ژاکا هافبک آرسنال در پیروزی پنج بر صفر تیمش مقابل نوریچ در باکسینگ دی، یکی از حرکات دوران اوج رونالدینیو را تکرار کرد.

به گزارش فوتبالی، بوکایو ساکا دبل کرد و  کیران تیرنی، الکساندر لاکازت و امیل اسمیت رو بقیه گلها را برای توپچی ها به ثمر رساندند. ژاکا گل نزد اما  حرکتش در جریان بازی به شدت وایرال شد چرا که تصمیم گرفت که به سبک برزیلی ها با کمرش توپ را استپ کند. 

در حقیقت در میانه زمین ملی پوش سوئیسی وقتی که دید توپ به سمتش می آید، از فرصت و فضا استفاده کرد و با توجه به این که فشاری را حس نمی کرد، توپ را با کمرش استپ کرد.

در حقیقت ژاکا را نمی توان جزء بازیکنان با استعداد یا تکنیکی فوتبال دنیا دانست و به همین خاطر برخی هواداران معتقدند که نوریچ چقدر تیم ضعیفی بوده که حتی بازیکنی نظیر ژاکا هم جرئت پیدا کرده که مقابلشان حرکات نمایشی انجام بدهد.

آرسنال با روند خوبش توانسته به رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس برسد. آرون رمزدیل امسال 9 کلین شیت در لیگ انگلیس داشته و فقط ادرسون از منچسترسیتی از این حیث بالاتر از او بوده است.

آرتتا پس از پیروزی آرسنال مقابل نوریچ گفت:" خیلی متعهد و جدی ظاهر شدیم. برد بزرگی برای ما بود. خیلی خوشحال هستیم. تعداد موقعیت های ایجاد شده رضایتبخش بود. ما همیشه سعی می کنیم که از نظر سبک بازی خود بر حریفان غالب باشیم و نمایش خوبی در بازی امروز داشتیم."

4125