انتقادها به رییس فدراسیون والیبال لهستان/ تکلیف سرمربی چه شد؟

انتقادها به رییس فدراسیون والیبال لهستان/ تکلیف سرمربی چه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تاکنون سرمربی جدید تیم ملی والیبال لهستان مشخص نشده و این موضوع باعث انتقاها به رییس فدراسیون والیبال لهستان شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت وی، پس از عملکرد ضعیف ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در رقابت‌های المپیک، رییس فدراسیون جدید والیبال لهستان تصمیم گرفت که تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کند.

ویتال هینن، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان که از سال ۲۰۱۸ هدایت این تیم را برعهده گرفت پس از موفق نبودن در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال برنز قهرمانی اروپا از سمت خود کنار رفت. هواداران لهستانی از این مربی بلژیکی ۵۲ ساله به عنوان یکی از کاریزماتیک‌ترین مربیان تیم لهستان یاد خواهند کرد.  

سباستین سویدرسکی، رییس فدراسیون والیبال لهستان به دلیل اعلام نکردن سرمربی جدید والیبال لهستان مورد انتقاد رسانه‌های لهستانی قرار گرفته است چرا که مدت زیادی است تیم والیبال لهستان در پی انتخاب سرمربی برای خود است.

در جدیدترین صحبت‌های رییس فدراسیون والیبال لهستان قرار شد به‌زودی نام سرمربی جدید تیم ملی لهستان اعلام شود. سویدرسکی فاش کرد که هیات مدیره در ۱۲ ژانویه (۲۲ دی ماه) تشکیل جلسه خواهد داد و سپس تصمیم نهایی خود اعلام می‌کند. 

قرار بود رییس فدراسیون والیبال لهستان تا پایان کریسمس گزینه نهایی خود را اعلام کند اما باز هم این زمان به تاخیر افتاده است. گفته می‌شود اولین مصاحبه با نامزدهای پست سرمربیگری لهستان به پایان رسیده و باید دید که در آخر چه کسی سرمربی والیبال لهستان خواهد شد؟ لازم به ذکر است که نیکولا گربیچ، مارسلو مندس، لورنزو برناردی و پلامن کونستانتینوف نامزدهای هدایت تیم ملی لهستان هستند.

7474