شکوری: آقای مجیدی وقت انتقام فرا رسید/ صدرنشینی استقلال فقط یک دلیل دارد!

شکوری: آقای مجیدی وقت انتقام فرا رسید/ صدرنشینی استقلال فقط یک دلیل دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن اسبق استقلال گفت: دفاع خوب تیمی استقلال باعث شده این تیم ضمن کم گل خوردن نتایج مورد نظرش را هم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هادی شکوری مدافع تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط خوب این روزهای استقلال و توان بالای دفاعی این تیم همچنین مسابقه پیش رو مقابل فولاد خوزستان صحبت‌هایی انجام داد که آن را در ادامه می‌خوانید:
شرایط استقلال در پایان هفته یازدهم را چطور می‌بینید؟

با نگاهی به جدول رده بندی مشخص می‌شود استقلال از هر نظر در این فصل توانسته نتایج خیلی خوبی کسب کند. فارغ از آن پنج مساوی متوالی که البته برخی از آنها به خاطر اشتباهات داوری بود استقلال نتایج فوق العاده خوبی گرفته و ادامه این روند می‌تواند منجر به قهرمانی اش شود.

مهمترین شاخصه این استقلال چیست؟

به نظرم استقلال این فصل را با تدابیر ویژه ای را آغاز کرده که مهمترین بخش آن حفظ نتیجه در زمین خودش است. استقلال با این استراتژی به میدان می‌آید که اول گل نخورد در حالی که فرهاد مجیدی در سال‌های قبل حتی در صحبت‌هایش می‌گفت دوست دارد تیمش تهاجمی باشد و اگر گلی می‌خورد به تعداد بیشتری گل بزند تا برنده شود. ولی دیدیم که او هر بار با این استراتژی نتوانست تیمش را به جامی در لیگ برتر یا در جام حذفی برساند. اما حالا ما می‌بینیم استقلال با یک دفاع منطقی تیمی، از جلوترین نفر تا آخرین دفاع توانسته ۱۱ بازی بدون باخت با دو گل خورده را پشت سر بگذارد.

بازی آخر این تیم مقابل شهر خودرو را چطور دیدید؟

استقلال مقابل شهرخودرو یک فوتبال منطقی و دور از احساس را بازی کرد. اگر تیم دیگری بود مقابل شهر خودرو که در پایین جدول است بی مهابا حمله می‌کرد تا با گل زیاد  به برد دست پیدا کند ولی من خودم سابقه بازی برای تیم مشهدی را دارم و می‌دانم که این تیم هر چقدر هم که ضعیف به نظر برسد ولی در نهایت یکی از تیم‌های استخوان دار به حساب می‌آید. به همین خاطر استقلال با احتیاط حمله کرد و توانست زود هم به گل برسد. همین که زود گل زد باعث شد شهر خودرو تحت تاثیر قرار بگیرد و گل دوم را هم زد.

گلزنی مهاجم خارجی استقلال چه تأثیری در روند کار خط حمله این تیم خواهد داشت؟

قطعاً با این گل ژستد در دیدار مقابل فولاد با فشار کمتری وارد میدان می‌شود و همین کمک می‌کند تا خلاقیت و توانایی اش را بیشتر بروز دهد. فکر می‌کنم این به ضرر تیم فولاد و به نفع استقلال شد. گرچه آرمان رمضانی هم در این بازی خیلی خوب ظاهر شد و نشان داد می‌توانست در ۱۰ هفته گذشته که بازی به او نرسید به کمک خط حمله تیمش بیاید.

بازی با فولاد را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به نظرم یکی از بازی‌های مهم باقی مانده استقلال تا پایان دوره رفت همین بازی با فولاد است. جواد نکونام شناخت خیلی خوبی از استقلال دارد و البته در این سال‌ها نشان داده بازی مقابل تیم‌های بزرگ را به خوبی بلد است. او چند ماه پیش هم در جام حذفی استقلال را شکست داد و قهرمان شد. این بازی قطعاً نوعی بازی انتقام‌جویانه برای استقلال محسوب می‌شود و البته فرهادمجیدی حساب ویژه‌ای روی سه امتیاز خانگی این بازی باز کرده است.

1470