مهاجم فرانسوی خواستار خروج از منچستریونایتد

مهاجم فرانسوی خواستار خروج از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد به رالف رانگنیک اعلام کرد که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، از الدترافورد برود. 

به گزارش فوتبالی، با بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، جایگاه برخی از بازیکنان این تیم در ترکیب اصلی متزلزل شد و یکی از این بازیکنان، آنتونی مارسیالی است که در این فصل تنها در ده دیدار در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به میدان رفته و البته لازم به ذکر است که او فقط دو بار از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و این نشان می‌دهد که او کار بسیار سختی برای جلب کردن نظر رالف رانگنیک دارد. 

به نقل از سایت گل، چندی پیش اخبار زیادی مبنی بر خروج مارسیال از من یونایتد به گوش می‌رسید و حتی فیلیپ لملبولی ایجنت این بازیکن نیز این اخبار را تائید کرد و حالا رالف رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نیوکاسل نیز به این اخبار واکنش نشان داد و گفت: "مارسیال با من صحبت کرد و گفت که 7 سال گذشته را در منچستریونایتد بازی کرده و حالا احساس می‌کند که باید از اینجا برود. از یک لحاظ افکارش را درک می‎کنم، اما از لحاظ دیگر باید موقعیت باشگاه را نیز در نظر گرفت. الان در بحران کووید 19 به سر می‌بریم و در 3 رقابت حاضر هستیم و نمی‌توانیم خیلی راحت اجازه خروج بازیکنان را بدهیم."

4416