کری خوانی جالب مدافع ایتالیا با رونالدو

کری خوانی جالب مدافع ایتالیا با رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی مدافع تیم ملی ایتالیا و یوونتوس می‌گوید که در صورت مواجهه با پرتغال در پلی آف جام جهانی، رونالدو عذاب خواهد کشید. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته قرعه کشی پلی آف جام جهانی 2022 برگزار شد و در این مراسم مشخص شد که از بین دو تیم ایتالیا و پرتغال، فقط یک تیم شانس حضور در جام جهانی را خواهد داشت و این به معنای جنگ جذاب دو قهرمان گذشته یورو برای کسب سهمیه جام جهانی می‌باشد، اما آتزوری و پرتغال ابتدا باید از سد حریفان خود عبور کنند تا در بازی نهایی با یک دیگر بازی کنند. ایتالیا به مصاف مقدونیه شمالی خواهد رفت و پرتغال نیز باید برابر ترکیه به میدان برود. 

به نقل از سایت گل، بونوچی مدافع باسابقه ایتالیا که یکی از ارکان اصلی تیم روبرتو مانچینی در فتح یورو 2020 نیز بود، در رابطه با تقابل احتمالی با رونالدو و پرتغال گفت: "با رونالدو حرف زدیم و راجع به دیدار احتمالی پرتغال و ایتالیا کمی شوخی کردیم. خواهیم دید که در زمین چه اتفاقی خواهد افتاد، اما کریستیانو می‌داند که در این بازی راحت نخواهد بود و رنج خواهد کشید. باید روی کار و وظیفه خود در زمین تمرکز کنیم، سپس اگر توانستیم در ماه مارس برابر پرتغال بازی کنیم می‌توانم بگویم که دو بازی فوق العاده در انتظار همه است."

4416