عکس؛ دیدار کاپیتان پاریسن ژرمن با نیمار و مادربزرگ او به مناسبت سال نو

عکس؛ دیدار کاپیتان پاریسن ژرمن با نیمار و مادربزرگ او به مناسبت سال نو

پایگاه خبری فوتبالی - سال نوی میلادی به زودی فرا می رسد و در آخرین روز های سال 2021 میلادی هستیم و به همین مناسبت در این روز ها تصاویری از جشن کریسمس ستاره های فوتبال و همچنین دیدار هایی که دارند منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصاویر جالبی که به تازگی منتشر شده است، مربوط به دیدار مارکینیوش، کاپیتان پاریسن ژرمن با نیمار جونیور و مادربزرگ او است. نیمار جونیور در حال حاضر مصدومیت دارد و همین قضیه باعث شده است که بازی های زیادی را از دست بدهد و از طرفی هواداران پی اس جی این نگرانی را دارند که این بازیکن به بازی مقابل رئال مادرید را از دست بدهد و باید دید که نیمار تا آن زمان می تواند خودش را برساند یا اتفاقات دیگری را رخ خواهد داد.

کاپیتان پی اس جی که او هم برزیلی است، ارتباط بسیار نزدیکی با نیمار جونیور دارد و با او دوست است و اکنون می بینیم که او دیداری با نیمار و مادربزرگ نیمار داشته است. نیمار در این مدت تعطیلات سال نوی میلادی دیداری ویژه با تمام اعضای خانواده اش داشته است و تصاویری از آن را به اشتراک گذاشته است. اکنون مارکینیوس هم نشان داد که ارتباط نزدیکی با برخی از اعضای خانواده نیمار دارد.

1470