واکنش تند ستاره لیورپول به بازی کردن در منچستریونایتد

واکنش تند ستاره لیورپول به بازی کردن در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد ستاره انگلیسی لیورپول ادعا کرد که بازنشستگی را به بازی کردن در لباس شیاطین سرخ ترجیح می‌دهد. 

به گزارش فوتبالی، دفاع راست لیورپول در این فصل بسیار درخشان ظاهر شده و نمایش‌های بی نقصش باعث شد در ماه نوامبر، به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس نیز انتخاب شود. ترنت الکساندر آرنولد از کودکی طرفدار قرمزهای بندر لیورپول بوده و در آکادمی این باشگاه رشد کرده است. 

به نقل از منچسترایونینگ نیوز، آرنولد پس از دریافت جایزه‌اش به مصاحبه با اسکای اسپورتس پرداخت و به سوالات آن‌ها جواب داد. 

"انتقال به منچستریونایتد؟ در حال حاضر ترجیح می‌دهم که بازنشسته شوم تا لباس یونایتد را بپوشم. واقعا نمی‌توانم این کار را انجام دهم."

مدافع بیست و دو ساله لیورپول در ادامه سعی کرد به شیاطین سرخ کمی احترام بگذارد. او در ادامه افزود: "بازی منچستریونایتد یا اورتون؟ البته یونایتد، زیرا این بازی از نظر تاریخی بزرگ‌تر است و مردم بیشتری به تماشای این دیدار علاقه‌مند هستند." 

دیدار روز یک شنبه لیورپول در باکسینگ دی مقابل لیدز یونایتد به خاطر مثبت شدن تست بیشتر بازیکنان و اعضای کادرفنی لیدز به تعویق افتاد و حالا شاگردان کلوپ با یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی، با 6 امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند.

4416