درخواست عجیب بارسلونا از مهاجم منچستریونایتد

درخواست عجیب بارسلونا از مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات زمستانی در حال باز شدن است و به زودی ماه ژانویه فرا می رسد و باید دید که در این زمستان چه نقل و انتقالاتی صورت خواهد گرفت و کدام بازیکنان جا به جا می شوند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا یکی از تیم هایی است که با هدایت ژاوی هرناندز در این زمستان نقل و انتقالاتش مورد توجه خواهد بود. ژاوی در حال حاضر به دنبال تقویت خط حمله بارسلونا است و به همین دلیل به دنبال جذب مهاجم است. در حال حاضر خرید فران تورس از منچسترسیتی به نظر قطعی می رسد اما حرف و حدیث هایی پیرامون بارسلونا و مهاجم منچستر یونایتد یعنی ادینسون کاوانی هم مطرح بوده است.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، متیو المانی، مدیر ورزشی بارسلونا به ادینسون کاوانی گفته است که اگر بتواند قرارداد خود با منچستر یونایتد را فسخ کند، قراردادش با بارسلونا آماده امضا خواهد بود.

در واقع درخواست عجیب بارسلونا از کاوانی اینجا است که آن ها از او می خواهند برای پیوستن به بارسلونا خودش ابتدا قراردادش با شیاطین سرخ را فسخ کند و بارسا گامی در این جهت بر نخواهد داشت و همین قضیه است که آمدن کاوانی را به بارسلونا تا حد زیادی نشدنی می کند.

1470