گزارش‌روز؛ مونیخ مقر جدید سلاطین دریبل اروپا/ خداحافظی کامل ژرمن‌ها با فوتبال ماشینی

گزارش‌روز؛ مونیخ مقر جدید سلاطین دریبل اروپا/ خداحافظی کامل ژرمن‌ها با فوتبال ماشینی

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به اتمام رقابت های نیم فصل اول در لیگ های معتبر فوتبال اروپا، آمار و ارقام مختلفی از عملکرد بازیکنان تیم های مختلف در این لیگ ها اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در لیگ قهرمانان اروپا، کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ آلمان با مجموع بیست و دو دریبل موفق، بهترین عملکرد را در دور گروهی مسابقات داشته است. در رتبه‌ی دوم نیز کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن با مجموع نوزده دریبل موفق و در رتبه‌ی سوم هم محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول با مجموع هفده دریبل موفق قرار دارند.

در بوندسلیگا و در مقایسه با لیگ های معتبر اروپایی، آلفونسو دیویس، بازیکن باشگاه بایرن مونیخ آلمان بهترین عملکرد را تا بدین جای فصل داشته است. این بازیکن کانادایی در مجموع شصت و یک دریبل موفق به ثبت رسانده و در رده‌ی سوم قرار دارد. آداما ترائوره با مجموع هشتاد دریبل موفق در رتبه‌ی نخست جای گرفته و آلان ماکسمین با هفتاد و چهار دریبل موفق، رتبه‌ی دوم رده بندی این بخش را به خود اختصاص داده است.

در زمینه‌ی دریبل موفق در محوطه‌ی جریمه‌ی حریفان و در بوندسلیگا، جمال موسیالا عملکرد بهتری در لیگ کشور آلمان از خود بر جای گذاشته است. جمال موسیالا که او نیز از شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم نخست شهر مونیخ به حساب می آید، به طور میانگین در هر نود دقیقه 1.3 دریبل موفق در محوطه‌ی هجده قدم حریفان داشته و از این حیث، در صدر این رده بندی قرار گرفته است. دودا با 0.6 و کلیموویچ با 0.5 به ترتیب در رتبه های دوم و سوم رده بندی این بخش قرار گرفته اند.

9404