خروجی‌های احتمالی پاریسن ژرمن در ژانویه؛ از ایکاردی تا وینگر برزیلی

خروجی‌های احتمالی پاریسن ژرمن در ژانویه؛ از ایکاردی تا وینگر برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالاتی پرکاری در انتظار پاریسن ژرمن خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، ولخرجی‌های پاریسن ژرمن در چند فصل گذشته باعث شده تا آن‌ها در حال حاضر بیش از 30 بازیکن در ترکیب اول خود داشته باشند و به همین منظور، باید چند تن از بازیکنانشان را به فروش برسانند. همچنین اکیپ مدعی است که ناصر الخلیفی باید در دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده، باید حداقل حدود 100 میلیون یورو از فروش بازیکنان درآمد زایی کند و این در حالی است که فقط چند روز تا شروع پنجره ژانویه باقی مانده است.

به نقل از مارکا، اولین خروجی محتمل پاریسی‌ها، رافینیا وینگر سابق بارسا می‌باشد که مقصد نهایی آن، رئال سوسیداد است. او در این فصل تنها 221 دقیقه برای پاریسی‌ها بازی کرده است. البته گزارشات حاکی از آن است که رافینیا فقط به صورت قرضی تا پایان فصل از پارک دو پرنس خواهد رفت، اما ناصر الخلیفی می‌تواند چیزی حدود 50 میلیون یورو از دو مدافعش درآمد زایی کند. تیلو کهرر و عبدو دیالو دو مدافعی هستند که مجبورند دیر یا زود به خاطر ترافیک بالای پاریس در فاز تدافعی، از این باشگاه بروند. ترنسفر مارکت قیمت هر بازیکن را چیزی در حدود 25 میلیون یورو تخمین زده است. 

در ادامه یولین درکسلر و لایون کرزاوا نیز باید کم کم خودشان را آماده خروج از پاریس کنند و اکیپ در ادامه ذکر کرده که خروج سرجیو ریکو دروازه‌بان سوم نیز بسیار محتمل به نظر می‌رسد. قرارداد هر سه بازیکن در سال 2024 به پایان می‌رسد. آخرین بازیکنی که به احتمال فراوان به سمت درهای خروجی راهنمایی خواهد شد، مائورو ایکاردی می‌باشد که حواشی زیادی در این تیم به وجود آورده است. 

4416