پرسپولیس به دنبال تسویه‌حساب با طلبکاران خارجی

پرسپولیس به دنبال تسویه‌حساب با طلبکاران خارجی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به زودی با خارجی‌ها تسویه حساب خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی اسناد مالی استقلال و پرسپولیس که توسط یک شرکت مستقل آلمانی انجام شد، به این باشگاه‌ها اعلام کرد اسناد مالی سرخابی‌ها مورد تایید نیست و بنابراین مجوز حرفه‌ای این باشگاه‌ها باطل شده است.

بدهی به طلبکاران داخلی و خارجی و پرونده‌های این باشگاه‌ها در فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش یکی از مواردی است که ای اف سی در نامه به باشگاه‌ها به آنها پرداخته است. درباره بدهی‌ها، گویا باشگاه‌ها باید تا 31 خرداد 1400 تمام پرداختی‌های‌شان را انجام می‌دانند و تسویه‌های بعد از این تاریخ مورد قبول کنفدراسیون آسیا نیست. 

گفته می شود با توجه به الزام ای اف سی در این مورد، باشگاه پرسپولیس قصد دارد به زودی با طلبکاران خارجی خود در درجه اول و سپس داخلی ها تسویه حساب کند تا یکبار برای همیشه پرونده های شکایت علیه این باشگاه در محاکم بین المللی ورزش بسته شود.

در حال حاضر این باشگاه باید ابتدا با کریستین اوساگونا و مدیربرنامه‌هایش و بنگستون که حکم آنها قطعی شده است تسویه حساب کند و سپس سراغ ژلکو میاچ دستیار سابق علی دایی برود و نهایتا به مطالبات آنتونی استوکس رسیدگی خواهد کرد.

7655