مسئول ورزشگاه نقش جهان: سپاهان برای هیچ تیمی کیسه ندوخته/ نساجی را از خودمان می‌دانیم

مسئول ورزشگاه نقش جهان: سپاهان برای هیچ تیمی کیسه ندوخته/ نساجی را از خودمان می‌دانیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشگاه نقش جهان اصفهان توضیحاتی را در خصوص هزینه اعلام شده برای برگزاری دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سیدمحمد قریشی در خصوص اینکه باشگاه نساجی اعلام کرده برای برگزاری بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان، مبلغ 270میلیون باید پرداخت کند، اظهار داشت: این مبلغ فقط برای برگزاری یک مسابقه فوتبال نیست. هزینه‌های جانبی مانند بحث تاسیسات، آب و برق، ژنراتور، امورات مربوط به ورزشگاه نقش جهان، کارگرها، عوامل برگزاری مسابقه و... را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: برای حضور پرسنل یگان ویژه، نیروهای کلانتری و اسکورت، آمبولانس، پذیرایی و شام عوامل، توپ جمع‌کن‌ها، پزشک و... نیز باید هزینه کنیم. در هر بازی شاید نزدیک به 300 پرس غذا تهیه می‌کنیم. نمی‌توانیم عواملی که از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در ورزشگاه حاضر می‌شوند را به حال خودشان رها کنیم. اینطور نیست که 270میلیون تومان فقط برای برگزاری یک بازی درون زمین چمن باشد.

مدیر ورزشگاه نقش جهان در خصوص هزینه برگزاری بازی گفت: اگر خودشان هزینه‌های جانبی را تقبل کنند و قراردادها را ببندند، این مبلغ تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. دقیقا نمی‌توانم بگویم اما فکر می‌کنم مبلغی در حدود 150میلیون تومان می‌شود. خود باشگاه سپاهان که ورزشگاه را در اختیار دارد، برای هر مسابقه این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. به عنوان مثال ما برای هر بازی حداقل 2میلیون تومان هزینه آمبولانس تجهیز شده را پرداخت می‌کنیم.در کنار این موارد، عوامل هیات  فوتبال، اداره ورزش و جوانان و دیگر ارگان های دخیل هم هستند.به طوریکه باشگاه برای برگزاری یک مسابقه شاید برای هر بازی بیش از 30نامه به ارگان‌ها مختلف از هیات فوتبال تا اداره برق ارسال می‌کند.

قریشی با اشاره به میزبانی سپاهان از پرسپولیس در شهر اراک گفت: برای این بازی تک تک این هزینه‌ها را پرداخت کردیم و با توجه به اینکه بازی مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود، هزینه ما در آنجا بیشتر از هزینه‌ای شد که برای بازی روز چهارشنبه در نقش جهان اعلام شده است. ما برای نساجی یا تیم‌های دیگرکیسه‌ای ندوخته‌ایم. هدفمان فقط برگزاری بازی است. فینال جام حذفی را نیز اینجا برگزار کردیم. نساجی را از خودمان می‌دانیم و قطعا همکاری‌های لازم را با این باشگاه برای برگزاری این دیدار خواهیم داشت.

۴۱۵۴