سرعت رونالدو در گلش به آلمان در یورو 2020 چقدر بود؟

سرعت رونالدو در گلش به آلمان در یورو 2020 چقدر بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پایان سال 2021 فرصتی است تا اتفاقات این سال را مرور کنیم. سالی که به نظر می رسد که برای کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی سال پرفراز و نشیبی بوده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در سال 2021 توانست با 29 گل به بهترین گلزن لیگ ایتالیا تبدیل شود و با یوونتوس جام حذفی را برد اما تصمیم گرفت که به باشگاه سابقش منچستریونایتد برگردد. البته رونالدو به خاطر عملکردش در بازی یک هشتم نهایی میان یووه و پورتو در ماه فوریه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. رونالدو با هدف قهرمانی اروپا راهی تورین شده بود اما هرگز نتوانست به هدفش دست پیدا کند.

رونالدو در فصل 21-2020 در یورو هم نتوانست خاطره خوشی داشته باشد و با تیم ملی پرتغال از مسابقات حذف شد اما با این وجود در کنار پاتریک شیک مهاجم جمهوری چک عنوان برترین گلزن مسابقات را کسب کرد. پرتغال در یک هشتم نهایی توسط بلژیک حذف شد.

رونالدو در مرحله گروهی در پیروزی سه بر صفر مقابل مجارستان دبل کرد و در شب شکست چهار بر دو مقابل آلمان گل اول را زد و در تساوی دو بر دو مقابل فرانسه نیز دبل کرد. گل رونالدو مقابل آلمان فوق العاده بود چرا که ستاره 36 ساله یک ضدحمله فوق العاده را در دقیقه 15 بازی آغاز کرد. پس از دفع کرنر آلمان با ضربه سر، رونالدو با بالاترین سرعت ممکن به سمت دروازه حریف حرکت کرد آن هم در حالی که برناردو سیلوا توپ را در سمت راست حمل می کرد. برناردو توپ را به ژوتا رساند که او هم توپ را با سینه اش کنترل کرد و به رونالدو رساند.

بین اسپورت بین دو نیمه گل رونالدو را آنالیز کرد و اعلام کرد که ستاره پرتغالی در مسافت 97 متری که طی کرده به سرعت 32 کیلومتر بر ساعت رسیده است. رونالدو مسافت 92 متری را در 14.2 ثانیه طی کرد هر چند که در میانه زمین کمی سرعتش را کاهش داد. ریچارد کیز مجری برنامه نیز اعلام کرد که بالاترین سرعت ثبت شده توسط اوسین بولت که سریع ترین مرد تاریخ است، 37.85 کیلومتر بوده است.

4125