مقصد جدید بازیکن اسبق رئال مادرید: لیگ دسته سه اسپانیا

مقصد جدید بازیکن اسبق رئال مادرید: لیگ دسته سه اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - رویستون درنت بازیکن هلندی اسبق رئال مادرید مقصد جدیدی را برای دوران فوتبال خود انتخاب کرد. این بازیکن در آخرین سالهای فوتبالش مجبور است که در پایین ترین سطح ممکن بازی کند.

به گزارش فوتبالیف درنت که در حال حاضر با تیم راسینگ مورسیا در لیگ دسته چهار اسپانیا قرار دارد، قصد دارد که در زمستان تیم خود را عوض کند و به تیم رئال مورسیا ملحق شود که در لیگ دسته سه بازی می کند. بازیکن اسبق رئال مادرید با تیم جدیدش به توافق شفاهی رسیده و در ژانویه راهی رئال مورسیا خواهد شد و بدین ترتیب به اولین خرید تابستانی رئال مادرید تبدیل خواهد شد.

درنت در دوران حضورش در رئال مادرید بیشتر به خاطر حاشیه هایش نظیر تصادف های رانندگی شناخته می شد تا عملکردش در زمین فوتبال هر چند که خودش بارها گفته است:" از هیچ چیزی پشیمان نیستم. از همه اتفاقاتی که برایم افتاده راضی و خوشحالم چرا که این هم بخشی از زندگی من بوده است و به لطف فوتبال توانستم که به یک مرد تبدیل شوم."

درنت در زمانی که به رئال مادرید پیوست، یکی از آینده دارترین چپ پاهای فوتبال دنیا بود. مدیران رئال مادرید قصد داشتند که او را به تدریج جانشین روبرتو کارلوس کنند اما هرگز نتوانست که انتظارات را برآورده سازد.

4125