مسی پنتهاوس گرانقیمتش در بوینوس‌آیرس را می‌فروشد

مسی پنتهاوس گرانقیمتش در بوینوس‌آیرس را می‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسولنا تصمیم گرفته که گران ترین آپارتمان کشور آرژانتین را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، مسی پنتهاوسی شگفت انگیز و لاکچری را در محله پوئرتو مادرو در شهر بوینوس آیرس تحت تملک خود دارد. این آپارتمان در آخرین طبقه ساختمان شاتو قرار گرفته است، برجی با معماری فرانسوی که 400 متر مربع مساحت و سه میلیون دلار ارزش دارد. 

در میان امکانات فوق العاده این آپارتمان می توان به یک استخر سرپوشیده و همچنین یک استخر سرباز اشاره کرد. رستوران، آرایشگاه، سالن حرکات موزون، سالن بدنسازی، آرایشگاه حیوانات خانگی، باغچه مخصوص کودکان اشاره کرد که باعث شده تا این آپارتمان لاکچری چیزی کم از یک هتل پنج ستاره نداشته باشد. پنتهاوس مسی در آخرین طبقه برج جای گرفته است که می توان از آن محله های اطراف منطقه ریودلاپاتا را نظاره کرد.

به نظر می رسد که مسی ترجیح می دهد که با فروش این آپارتمان به سراغ سرمایه گذاری های جدیدی برود. اخیرا پروژه هتل مسی در بارسلونا با شکست مواجه شده و حکم تخریب بخش هایی از آن صادر شده که قطعا این اتفاق از نظر مالی برای ستاره آرژانتینی پی اس جی اتفاق خوشایندی به شمار نمی رود. البته مسی املاک دیگری در کشورهایی نظیر آمریکا و اسپانیا را هم در اختیار دارد.

4125