مهاجم سابق لیورپول باید مژدگانی 30 هزار دلاری پیدا شدن سگش را بپردازد

مهاجم سابق لیورپول باید مژدگانی 30 هزار دلاری پیدا شدن سگش را بپردازد

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل استوریج بازیکن اسبق لیورپول در مورد پرداخت مژدگانی سگ دزدیده شده خود توضیح داد چرا که دادگاهی در آمریکا، او را دو سال بعد از پیدا شدن سگش به پرداخت مژدگانی 30 هزار دلاری محکوم کرده است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2019 استوریج در حالی که در لس آنجلس زندگی می کرد، در پیامی در توییترش اعلام کرد که سگش از آپارتمانش ربوده شده است. بازیکن اسبق لیورپول اعلام کرد که به هر کسی که سگش به نام "لوکی" را پیدا کند، مژدگانی می پردازد:"گوش بدهید، هر کسی که به من بگوید که چه کسی سگم را دزدیده، به او پول می دهم. به شدت جدی هستم. می خواهم بدانم که چه کسی این کار را کرده است. می خواهم بدانم چه اتفاقی رخ داده است و چرا سگم را برده اند. چطور می توانید وارد خانه ای در لس آنجلس شوید و سگ را ببرید؟ دیوانه اید؟ برای دزدیدن یک سگ به خانه من آمده اید؟ می خواهم سگم بردارم و هر چقدر بخواهیم می پردازد. مهم نیست چقدر. 20 یا 30 هزار دلار. لطفا سگم را برگردانید."

استوریج در آن زمان به تازگی از لیورپول جدا شده بود که در نهایت توانست دوباره سگش را در اختیار بگیرد.کیلا فیم، موزیسینی است که ادعا کرد که سگ را پیدا کرده و پلیس هم اعلام کرد که این رپر نقشی در دزدی نداشته است. فیم بعد از آن در صفحه توییترش اعلام کرد که استوریج صادق نبوده و مژدگانی را نپرداخته است. در نهایت کار به دادگاه کشیده شد و یک دادگاه در لس آنجلس، استوریج را به پرداخت مژدگانی 30 هزار پوندی به این رپر محکوم کرد.

استوریج 32 ساله که در حال حاضر در تیم پرث گلوری در لیگ استرالیا توپ می زند، در پیامی توییتری مدعی شد که مژدگانی را به فردی که سگ را به او برگردانده، پرداخته و برای این کار مدرک دارد. از سویی فیم با نام حقیقی "فاستر واشینگتن" خواستار آن شد تا استوریج با پرداخت مژدگانی به ماجرا فیصله بدهد و دادگاه را بیش از این طولانی نکند.وی اظهار داشت:" برای این پرونده یک سال جنگیدم. وقتی سگ را پیدا کردیم، فکر می کردم که زندگی ام قرار است که بهتر شود."

4125