ستاره جوان بارسلونا به رئال مادرید پاسخ منفی داد؟

ستاره جوان بارسلونا به رئال مادرید پاسخ منفی داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر نزدیکان بازیکنانی نظیر پدری و عبدالصمد الزلزولی گفته بودند که این بازیکنان قبل از بارسا از رئال مادرید پیشنهاد داشته اند و حالا نوبت به یکی از نزدیکان گاوی است که چنین حرفی را بزند.

به گزارش فوتبالی، گاوی در این فصل توانسته فراتر از حد انتظارات ظاهر شود و حتی به تیم ملی اسپانیا هم راه یافته اما این بازیکن قبل از بارسلونا از رئال مادرید و اتلتیکو هم پیشنهاد داشته است. در حقیقت مانوئل واسکو مربی دوران کودکی گاوی در مصاحبه با نشریه اسپورت در این باره صحبت کرد و با یاداوری تورنمنتی در منطقه آلگاروه گفته است:" گاوی در دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکو تست داد اما زمانی که به باشگاه بارسلونا رفت، به پدرش گفت:" بابا، آنها بهترین هستند. می خواهم در همین جا بازی کنم"

گاوی در این فصل 22 بازی در تیم بزرگسالان بارسلونا داشته که یک گل زده و سه پاس گل داده است. گل این بازیکن در روزهای اخیر به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و خیلی ها تکنیک و سرعتش روی صحنه گل و همچنین نحوه ضربه زدنش را با مسی مقایسه کرده اند و او را ستاره ای در آینده فوتبال اسپانیا دانسته اند. گاوی خیلی سریع تر از حد انتظارات مراحل ترقی را طی کرده و روزهای بزرگی پیش روی خود دارد.

4125