"آرنیکا" مهمان ویژه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان مقابل ذوب‌آهن

"آرنیکا" مهمان ویژه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان مقابل ذوب‌آهن

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال زنان ایران در مسیر آماده‌سازی تورنمنت‌های پیش‌رو، دیدار تدارکاتی با تیم ذوب آهن انجام داد و این بازی در حضور یک تماشاچی ویژه با نتیجه دو بر صفر به سود ملی پوشان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال زنان ایران 25 روز دیگر باید در بالاترین سطح فوتبال زنان در قاره کهن و در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور یابند و از این رو شیردختران ایران سخت در حال تمرین اند.

شاگردان مریم ایراندوست که در جدیدترین رنکینگ فیفا رده چهاردهم آسیا را از آن خود کرده‌اند، برای دیدار تدارکاتی با سایر کشورها معضلاتی را پیش‌رو خود می‌بینند و از این رو سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا در فواصل برگزاری لیگ برتر با برپایی اردو و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری، شاگردان‌اش را آماده حضور در تورنمنت پیش‌رو کند.

در تازه‌ترین اردوی تیم ملی، روز گذشته ملی پوشان در یک دیدار تدارکاتی در کمپ تیم‌های ملی فوتبال مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفتند و در این دیدار با دو گل هاجر دباغی و نگین زندی پیروز شدند.

نکته جالب و قابل توجه این دیدار، حضور فرزند خردسال الهام فرهمند به عنوان تماشاچی ویژه این دیدار کنار زمین برگزاری مسابقه بود و او بازی مادرش را از نزدیک و در آغوش مادربزرگ‌اش مشاهده کرد.

آرنیکا پاپی، فرزند الهام فرهمند و حسین پاپی که خود از بازیکنان خوشنام فوتبال خطه اصفهان و پیشین تیم سپاهان محسوب می‌شود، چند مدتی است که همراه مادر به اردو‌های تیم ملی می‌آید و سوژه یک دریچه دوربین عکاسان شده است.

بدون شک همت و تلاش مهندس فوتبال بانوان با پا گذاشتن به زمین فوتبال آن هم بلافاصله پس از به دنیا آمدن دخترش قابل ستایش است و هر بازیکنی سختی‌های دوران بارداری و به دنیا آوردن فرزند و در کنار آن ورزش حرفه‌ای را برنمی‌تابد.

 اقدامی که پیش‌تر از سوی "الکس مورگان" ستاره بی چون و چرای تیم ملی ایالات متحده و باشگاه تاتنهام در میان زنان فوتبالیست به چشم آمد و زنان ورزشکار را در سراسر جهان به چنین اقدامی ترغیب کرد.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در روز 30 دی ماه، در نخستین بازی از رقابت‌های خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف هند میزبان می‌رود و باید منتظر ماند که آیا الهام فرهمند نیز در لیست 23 نفره مریم ایراندوست برای این سفر پرماجرا حضور خواهد داشت یا خیر؟

تورنمنتی که چندین هفته برگزاری آن به درازا خواهد کشید و ممکن است "آرنیکا" این بار مهمان ویژه بازی‌های تیم ایران برابر رقبایش در کشور هند باشد.

1377