پاشازاده و تکذیب اظهارنظر جنجالی

پاشازاده و تکذیب اظهارنظر جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای اظهارنظر عجیب مهدی پاشازاده چه بود؟

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق استقلال 25 آذر در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرآنلاین به نکته‌ای اشاره کرد که نمی‌شد به راحتی از کنارش عبور کرد.

پاشازاده گفته بود: "من می‌توانستم در زمان شفر خیلی کمک کنم ولی نگذاشتند. من الآن ۲۰۰ تومان خرج کنم ببینید چه می‌شود. اگر مدرکی حساب کنید از همه بالاترم. بعد از انقلاب در اکثر نظرسنجی‌ها بهترین مدافع بودم. دو بار منتخب جهان رفتم، لژیونر شدم، کاپیتان استقلال بودم و همه کار کردم. خود من می‌توانم نماد استقلال شوم. چه کسی افتخارات من را داشته است؟ فقط در بوق و کرنا نمی‌کنم. بعضی دوستان یک کفش من را داشتند کل فضای مجازی کلیپ‌های آنها می‌شد. مشکل اینجاست یک سری نمی‌گذارند و خودم هم خیلی به حاشیه نمی‌روم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد."

این اظهارنظر پاشازاده با یک واکنش فوق‌العاده خاص از سوی مجتبی جباری روبرو شد و او در برنامه اینترنتی 11، ترجیح داد هیچ حرفی درباره این موضوع نزند و بعد از چند ثانیه سکوت، از جلوی دوربین کنار رفت.

نکته قابل توجه اینکه پاشازاده هم در مصاحبه جدیدش، مدعی شده که هیچوقت خودش را نماد استقلال ندانسته است.

او به روزنامه فرهیختگان گفته است:" فرزند استقلال هستم، چرا نباشم؟ اما اینکه نماد استقلال باشم، یادم نمی‌آید چنین حرفی زده باشم و نمی‌دانم از کجا آورده‌اند. فرزند استقلال که ایرادی ندارد چون در ایران فقط برای استقلال بازی کردم. ایرادی هم ندارد اگر این جمله را به کار برده باشم. به نظرم این مسائل بیشتر حاشیه‌ای هستند و خیلی اهمیتی به آنها نمی‌دهم."

9697