بسکتبال NBA/ پنجمین شکست متوالی لیکرز و پادشاه در روز درخشش کری

بسکتبال NBA/ پنجمین شکست متوالی لیکرز و پادشاه در روز درخشش کری

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس لیکرز در دیدار حساس خانگی خود برابر بروکلین نتس شکست خورد تا پنجمین باخت متوالی‌اش را تجربه کند. 

به گزارش فوتبالی، NBA هر ساله در روز کریسمس بازی‌های جذابی را برگزار می‌کند و دیدارهای امسال نیز از حساسیت‌های خاصی برخوردار بود. 

در اولین دیدار نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن میزبان آتلانتا هاکسی بود که ستاره اصلی خود، تری یانگ را در اختیار نداشت. در این بازی هاکس کاملا بی خطر ظاهر شد و نیکس موفق شد با درخشش جولیوس رندل با نتیجه 101-87 به پیروزی برسد. رندل با 25 امتیاز، 12 ریباند و 3 پاس گل موفق به ثبت یک دبل دبل دیگر در این فصل شد. 

در دومین دیدار میلواکی باکس که پس از مدت‌ها یانیس آنته‌توکومپو را در ترکیب خود می‌دید، موفق شد با نتیجه 117-113 از سد بوستون سلتیکس عبور کند. باکس در این بازی 19 امتیاز نیز عقب افتاد، اما نمایش بی نقص آنته توکومپو، تیمش را به بیست و دومین پیروزی فصل رساند. 

در بازی سوم شاهد تقابل دو تیم برتر این فصل یعنی، فینیکس سانز مقابل گلدن استیت واریرز بودیم که استفن کری با 33 امتیاز، نقش بزرگی در پیروزی 116-107 تیمش مقابل فینالیست سال گذشته NBA ایفا کرد. 

اما در جذاب‌ترین بازی، لس آنجلس لیکرز میزبان بروکلین نتس بود. این دیدار در حالی برگزار می‌شد که بسیاری از ستاره‌های دو تیم همچون کایری ایروینگ، کوین دورنت و انتونی دیویس به خاطر مصدومیت و یا کرونا غایب بودند و در نهایت نتس موفق شد با نتیجه 122-115 به برتری برسد. 

4416