گواردیولا گول نتایج اخیر لسترسیتی را نمی‌خورد

گواردیولا گول نتایج اخیر لسترسیتی را نمی‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اذعان کرد که توجهی به روند ضعیف لسترسیتی در این فصل ندارد و با تمام قدرت به میدان خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی از چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت. برندن راجرز و لستر سال گذشته موفق شدند به اولین قهرمانی تاریخ خود اف ای کاپ برسند و در لیگ برتر نیز در جایگاه پنجم قرار گرفتند، اما آن‌ها در این فصل اصلا شروع خوبی نداشتند و با 10 امتیاز نسبت به آرسنال رده چهارمی در رتبه نهم قرار دارند و چند شب گذشته نیز نتوانستند علیرغم دو گل جلو بودن از لیورپول، برتری خودشان را حفظ کنند و با شکست در ضربات پنالتی، از صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه باز ماندند. 

به نقل از مترو، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "لستر هنوز لستر است. آن‎ها یک مربی بسیار باکیفیت و بازیکنانی برجسته در تمامی پست‌ها دارند. باید در نظر گرفت که در طول یک فصل شما فراز و نشیب‌های زیادی را باید تحمل کنید. شاید ما عادت کرده‌ایم که آن‌ها را همیشه در رده‌های بالای جدول ببینیم. باید بگویم که در یک بازی ممکن است همه چیز عوض شود و ما نباید فریب نتایج اخیر لستر را بخوریم."

4416