بهترین بازیکن حال حاضر دنیا از نظر ستاره لیورپول

بهترین بازیکن حال حاضر دنیا از نظر ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول معتقد است محمد صلاح در حال حاضر بهترین بازیکن دنیای فوتبال می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره مصری قرمزها در این فصل غیر قابل توقف شده است. او در 24 بازی در تمامی رقابت‌ها، موفق به ثبت آمار خارق العاده 22 گل و 9 پاس گل شده و البته در رده بندی توپ طلا نیز در رده هفتم قرار گرفت و خیلی‌ها نیز به این تصمیم فرانس فوتبال اعتراض کردند. 

به نقل از دیلی میرور، در حال حاضر نمی‌توان درخشش صلاح در لیورپول را زیر سوال برد و با توجه به عملکرد نسبتا ضعیف لیونل مسی در پاریسن ژرمن، می‌توان گفت که این وینگر 29 ساله در کنار روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا محسوب می‌شوند و حالا سادیو مانه نیز در این باره گفت: "قطعا صلاح بهترین بازیکن دنیاست. شما می‎توانی یک بازیکن بهتر از او نام ببری؟ هر هفته او توانایی‌هایش را در زمین به همه نشان می‌دهد و شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرد. صلاح بهترین است. او همیشه برای ما گل می‌زند و از داشتن چنین بازیکن باکیفیتی خوشحالیم."

مانه در ادامه راجع به مقایسه سرعتش با صلاح نیز با لبخند گفت: "در مسافت‌های کوتاه من سریع‌تر هستم و مسافت‌های طولانی نیز باز من سریع‌تر هستم!"

4416