خودداری ستاره اینتر از مقایسه شدن با مسی

خودداری ستاره اینتر از مقایسه شدن با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - هاکان چالهان‌اوغلو ستاره ترک تبار اینتر اذعان کرد که نمی‌تواند توانایی‌های خودش با لیونل مسی در ضربات آزاد را با یک دیگر مقایسه کند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته هاکان چالهان‌اوغلو طی یک حرکتی عجیب از تمدید قرارداد با میلان سر باز زد و در ادامه تصمیم گرفت تا به رقیب دیرینه، اینتر بپیوندد و در بین هواداران روسونری منفور شود. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، چالهان‌اوغلو در گفت و گویی با رسانه ترکیب S Sport راجع به جدایی‌اش از میلان گفت: دلایل بسیار زیادی وجود داشت و میلان هیچ کدام را شرح نداد. من همه چیزم را آن جا گذاشتم. بعد از به ثمر رساندن گل مقابل میلان بسیار خوشحال بودم، زیرا درد زیادی تحمل کرده بودم. اینتر از من استقبال خوبی به عمل آورد و می‌توانم بگویم که الان با کیفیت ترین تیم در ایتالیاست و یک الی دو پله بهتر از ترکیب میلان است. از سیمونه اینزاگی نیز تشکر می‌کنم زیرا به من اعتماد کرد." 

"مقایسه با مسی در ضربات آزاد؟ هیچ وقت نمی‌توانم خودم را با کسی مثل لیونل مسی مقایسه کنم، اما پشت سر او بودن افتخار بزرگی برای من است. همیشه سعی می‌کنم شوت بزنم، مخصوصا زمانی که پشت محوطه جریمه هستم." 

4416