آرسنال در رقابت بر سر ستاره سری آ از یوونتوس جلو زد

آرسنال در رقابت بر سر ستاره سری آ از یوونتوس جلو زد

پایگاه خبری فوتبالی - سایت Il Messaggero مدعی است که آرسنال در حال حاضر مبلغ بیشتری برای جذب دوشان ولاهوویچ ستاره فیورنتینا نسبت به یوونتوس پیشنهاد داده است. 

به گزارش فوتبالی، دوشان ولاهوویچ بیست و یک ساله در بیست دو بازی در این فصل، موفق به زدن هجده گل شده و به همین دلیل مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. فیورنتینا از همان ابتدا موضعش را نسبت به خروج این مهاجم صربستانی، به صورت واضح بیان و عنوان کرد که فقط به پیشنهادات بالای هشتاد میلیون یورو گوش خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، توپچی‌ها از تابستان گذشته می‌خواستند با مدیربرنامه‌های ولاهوویچ ارتباط برقرار کنند، اما هیچ وقت به تماس‌های آن‌ها پاسخ داده نشد، اما میکل آرتتا اصلا از هدفش عقب نکشید و حتی این برچسب قیمت هشتاد میلیون یورویی باعث نشد تا درصدی از خواسته‌اش دست بکشد. 

در این راه یوونتوس یک رقیب جدی برای آرسنال است و گفته‌ می‌شود که این بازیکن نیز خواستار پیوستن به غول تورین می‌باشد، اما اوضاع وخیم مالی بیانکونری مانع محکمی در این راه ایجاد کرده و حالا گفته می‌شود که فیورنتینا ممکن است هر لحظه به پیشنهاد 80 میلیون یورویی آرسنال جواب مثبت بدهد و ولاهوویچ به زودی در لیگ برتر بازی کند.

4416