حواشی یک حرکت جنجالی در مونیخ/ درگیری لفظی کوئیزانس با پیشکسوت تیم

حواشی یک حرکت جنجالی در مونیخ/ درگیری لفظی کوئیزانس با پیشکسوت تیم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک فرانسوی باواریایی ها به شایعات پیرامون خود درباره جنجال اخیر پرتاب پیراهنش به سمت ناگلزمان واکنش نشان داد و با یکی از پیشکسوتان این تیم نیز در این زمینه بگو مگو داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در روزهای اخیر عکسی از نیمکت و رختکن بایرن مونیخ در دیدار با وولفسبورگ رسانه ای شد که در آن میکائیل کوئیزانس یک حوله یا یک پیراهن را به سمت سرمربی تیم پرتاب می کند. گفته شده که کوئیزانس به سبب ناراحتی از تعویضش این حرکت را انجام داده است؛ موردی که بازیکن جوان بایرن مونیخ آن را قبول ندارد و گفته بود: "من تیتر اخبار را دیدم؛ از دیدگاه من، کاملاً اشتباه تفسیر شده بود! من رابطه خوبی با یولیان ناگلزمان دارم و هرگز به او بی احترامی نمی کنم. ما بحثی داشتیم، اما من چیزی را عامدانه و برای شکایت به سمت او پرتاب نکردم. من شخصیت خوبی دارم. می توانید از ناگلزمان بپرسید! من یک کارگر سختکوش هستم. شنیدن این چیزها گاهی سخت است، اما دیگر تأثیری بر من ندارد. این زندگی است، من باید آن را بپذیرم و به راهم ادامه دهم."

اما ساندرو واگنر، بازیکن سابق بایرن مونیخ در واکنش به حرکت کوئیزانس اعلام کرده که بایرن مونیخ جای چنین بازیکنانی نیست.

هافبک حاشیه ساز مونیخی ها هم در پاسخ به این صحبت ها و انتقادات واگنر نیز گفته: "این نظر اوست و من آن را قبول دارم. من الان با خانواده ام در تعطیلات هستم و دوست دارم چند روز استراحت کنم. به زودی خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد؛ من هنوز هم اعتقاد دارم که می توانم دوران ورزشی عالی ای داشته باشم."

کوئیزانس که مدتی را به صورت قرضی در المپیک مارسی گذراند، در مورد این که آیا پیوستنش به بایرن کمی زود بوده است یا به موقع نیز گفت: "از دید من، خیلی زود نبود! من برای هر چیزی آماده ام. بایرن مونیخ در آن زمان کارهای زیادی کرد تا من را متقاعد کند. البته، من امیدوار بودم زمان بازی بیشتری داشته باشم و فکر می کردم به طور منظم بازی خواهم کرد که متأسفانه این طور نشد. من آن چه که برای حضور در ترکیب تیمی مثل بایرن لازم است را دارم. اما به ندرت فرصت این کار را پیدا می کنم. تحت هدایت هانسی فلیک فقط در پایان فصل و با یولیان ناگلزمان عمدتاً در پیش فصل به میدان رفتم. من هر روز به مربیان نشان می دهم که چه کاری می توانم انجام دهم. اما من نمی توانم سرمربی را سرزنش کنم، ما در نیم فصل اول عالی بودیم!"

کوئیزانس در پایان در مورد شایعات فروشش در نقل و انتقالات ژانویه نیز گفت: "من هر روز این چیزها را مطالعه می کنم. هر آن چه در جایی گفته می شود یا نوشته می شود، برای من اهمیت زیادی ندارد. من به نقاط قوت خود ایمان دارم. این آسان نیست، اما من مدت هاست که با این وضعیت آشنا هستم. باید در ذهنم قوی بمانم."

9404