عکس؛ نصب درخت غول پیکر کریسمس بیرون ورزشگاه اولدترافورد

عکس؛ نصب درخت غول پیکر کریسمس بیرون ورزشگاه اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 میلادی رو به اتمام است و به زودی سال 2022 فرا می رسد و به همین مناسبت و عید سال نوی میلادی موسوم به کریسمس، باشگاه های مختلف اروپایی هم خود را آماده کرده اند و ورزشگاه های خود را به این مناسبت تزئین کرده اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از باشگاه هایی که این تزئین و آماده سازی را به طور ویژه ای انجام داده است، منچستر یونایتد است که یک درخت غول پیکر کریسمس را بیرون از ورزشگاه اولدترافورد واقع در شهر منچستر نصب کرده است تا بدین ترتیب اطراف این ورزشگاه را برای کریسمس آماده کند و فضا را برای سال نوی میلادی آماده کند.

به طور معمول برخی از هواداران منچستر یونایتد برای سال نوی میلادی به اطراف ورزشگاه اولدترافورد می آمدند و این مراسم را در کنار درخت کریسمسی که آنجا نصب می شد برگزار می کردند اما اکنون با توجه به شیوع سویه جدید کرونا یا همان اومیکرون در کشور انگلیس از این گونه تجمعات پرهیز می شود و هواداران منچستر یونایتد باید جشن سال نوی میلادی را در خانه های خود برگزار کنند.

منچستر یونایتد سال سختی را پشت سر گذاشت و اکنون با آمدن رالف رانگنیک باید دید که سال 2022 میلادی برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470