5 حالتی که ژاوی در بارسلونا برای خط هافبک در دسترس دارد

5 حالتی که ژاوی در بارسلونا برای خط هافبک در دسترس دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سال 2021 میلادی را به عنوان سرمربی بارسلونا به پایان می رساند، او تا چند ماه پیش سرمربی السد قطر بود و کمتر کسی فکرش را می کرد که به این زودی سرمربی بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، ژاوی چند بازی را در بارسلونا مربیگری کرده است و دیگر تقریبا تاکتیک ها و روش های او مشخص شده است هر چند که خیلی ها معتقدند که به این زودی تاکتیک بارسلونا تغییر نمی کند و مطابق میل ژاوی نمی شود و همچنان برای دیدن بارسلونای واقعی ژاوی هرناندز صبر کرد.

ژاوی در حال حاضر هافبک هایی مثل بوسکتس، نیکو، گاوی، پدری و دی یونگ را در اختیار دارد و با استفاده از این هافبک ها می تواند از 5 فرم مختلف استفاده کند که البته ژاوی از چند تای آن ها استفاده کرده است. به عنوان مثال ژاوی می تواند یک خط هافبک چهار نفره را با حضور گاوی، دی یونگ، بوسکتس و پدری بچیند و یا در فرم دیگری از سه هافبک یعنی گاوی، نیکو و بوسکتس استفاده کند.

ژاوی برای زمستان به دنبال تقویت خط حمله بارسلونا است نه خط هافبک چرا که معتقد است این خط حمله بارسلونا است که در حال حاضر ضعف هایی اساسی دارد و تقویت آن بر تقویت خط هافبک اولویت دارد.

1470