تمجید وینگر ملی‌پوش آلمانی از ناگلزمان: تنها حامی من بود

تمجید وینگر ملی‌پوش آلمانی از ناگلزمان: تنها حامی من بود

پایگاه خبری فوتبالی - بر کسی پوشیده نیست که لروی سانه در ابتدای فصل جاری وضعیت نابسامانی داشت و حتی در برهه ای از فصل توسط رسانه ها و هواداران خودی مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با توجه به مبلغ پرداختی مدیریت بایرن مونیخ برای لروی سانه و نیز عملکرد او در منچستر سیتی، همگان انتظار عملکرد فوق العاده ای از این ملی پوش آلمانی داشتند؛ اما در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ، آن چنان که باید موفق عمل نکرد و حالا به جرأت می توان گفت که او سرانجام فرم مطلوب خود را زیر نظر یولیان ناگلزمان پیدا کرده و به بازیکنی بدل شده که چه از دید هواداران و چه از دید کارشناسان به عنوان یکی از بهترین های بوندسلیگا شناخته می شود.

پس از آن که لروی سانه در آلیانز آرنا توسط هواداران خودی مورد تمسخر و انتقاد قرار گرفت، ناگلزمان و بقیه‌ی بازیکنان بزرگ باواریایی ها به حمایت خود از سانه ادامه دادند و سرانجام با تغییر برخی سیستم های تاکتیکی توسط ناگلزمان و هانسی فلیک، شماره 10 بایرن مونیخ توانست شرایطش را کاملا بهبود ببخشد.

سانه با تمجید از رفتار سرمربی تیم مدعی شده که اکنون شرایط صد درصد آرام و مناسبی دارد: "اکنون احساس خوبی دارم و از بازی خودم لذت می برم. از لحاظ بدنی نیز در شرایط خوبی هستم؛ چیزی که در فصل گذشته نداشتم. من به خودم اجازه ندادم تا شرایط از دستم خارج شود. یولیان به من گفت که حامی من است و همین هم برای من کافی بود. ناگلزمان به بهترین وجه می دانست که نقاط قوت و ضعف من چه چیزهایی هستند و به من کمک کرد تا از نقاط قوتم استفاده کنم."

9404