مدافع دورگه در بیان منشأ مشکلاتش در مونیخ: لعنت به مصدومیت!

مدافع دورگه در بیان منشأ مشکلاتش در مونیخ: لعنت به مصدومیت!

پایگاه خبری فوتبالی - نمایش هایی که مدافع فرانسوی با لباس باواریایی ها در فصول اخیر داشته، او را به یکی از پر سر و صداترین و عجیب ترین خریدهای مونیخی ها تبدیل کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بونا سار در سال 2020 و به عنوان گزینه ای برای سمت راست دفاع بایرن مونیخ از تیم مارسی خریداری شد. اما در زمان استفاده، این بازیکن دورگه سنگالی - فرانسوی نتوانست نظرات را جلب کند و خیلی زود انتقادها از این بازیکن بیست و نُه ساله آغاز و افزایش یافت.

اما سار در مصاحبه ای علت وضعیت نامناسبش در مونیخ را این چنین توضیح داد: "ما یک بازی دوستانه با بایرن مونیخ داشتیم. روز بعد، آنالیزور مارسی به من گفت که بسیاری از مسئولان بایرن در سکوها حضور داشتند و از من خوششان آمده است. پنج یا شش روز قبل از بسته شدن پنجره، من دچار یک مصدومیت شدم. ایجنتم با من تماس گرفت و گفت که آیا می‌ توانی معاینه پزشکی را انجام بدهی؟ در جواب او گفتم: بله، چرا؟ و او گفت: چون بایرن تو را می‌ خواهد. من تازه از خواب بیدار شده بودم. تلفن را قطع کردم و بعد از چند دقیقه دوباره به او زنگ زدم و گفتم: صبر کن؛ چه گفتی؟ بایرن؟! بعد همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. روز آخر پنجره من قراردادم را امضا کردم. نگران بودم که مارسی مانع این انتقال شود، اما پس از پنج سال حضور در آن جا، این یک معامله برد - برد برای همه بود. برای باشگاه مارسی نیز حضور یکی از بازیکنانش در بایرن بسیار ارزشمند بود."

مدافع فرانسوی مونیخی ها در ادامه با اشاره به مشکلات مربوط به مصدومیت، گفت: "سپس بنجی (پاوارد) مصدوم شد. لعنت بر مصدومیت! مردم نمی دانستند که من با مشکل زانو و با مسکن بازی می کردم. قبل از بازی مقابل دورتموند، من در تمرینات مصدوم شدم. دفاع راست دیگری وجود نداشت، باید با وجود درد بازی می کردم. من نمایش بسیار متوسطی داشتم. بازی را سه بر دو بردیم. به خودم گفتم: چه کار کنم؟ امروز خوب نبودم، زانویم هنوز درد می کند، حالا چه اتفاقی می افتد؟ دو روز بعد، یکی از دستیاران دیدیه دشان با من تماس گرفت و گفت به تیم ملی فرانسه ملحق شوم. در بایرن به من توصیه کردند که به تیم ملی نروم. چمدان هایم را بستم و آماده رفتن به فرانسه شدم. در فرودگاه، پزشک تیم بایرن با من تماس گرفت و گفت که حضور در اردوی تیم ملی در حال حاضر فکر خوبی برای من نیست. حق با پزشکان بایرن بود. باید این را فراموش می کردم و دوباره روی بایرن تمرکز می کردم. اما اتفاقی که افتاد، بر کل فصل من تأثیر گذاشت."

بونا سار در پایان صحبت هایش نیز چنین بیان داشت: "من هرگز به ترک بایرن فکر نکردم. در تابستان وضعیت باشگاه را ارزیابی خواهم کرد. مصدومیت فصل گذشته روی من تأثیر زیادی گذاشت. بایرن باشگاه بزرگی است و برای حضور در آن همیشه باید در اوج باشید. بایرن طبیعتا بیهوده روی من سرمایه گذار نکرده است."

9404