آی تی سی تاجیکی‌ها فردا می‌رسد؟

آی تی سی تاجیکی‌ها فردا می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آی. تی. سی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس چه زمانی صادر می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، درخواستش برای دریافت مجوز بازی دو بازیکن تاجیک خود را به فدراسیون فوتبال این کشور ارسال کرد.

پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها که به واسطه شکایت گابریل کالدرون بسته شده بود، با پرداخت مطالبات این مربی آرژانتینی در هفته گذشته باز شد تا این باشگاه مشکلی برای عقد قرارداد با دو بازیکن تاجیکی‌اش نداشته باشد.

بنا بر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، بعد از آنکه این باشگاه هفته گذشته و بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش، درخواست آی تی سی وحدت هنانوف و منوچهر صفروف را داد، تا فردا آی تی سی این دو بازیکن به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید تا نسبت به ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی این دو بازیکن اقدام شود.

حضور این دو بازیکن در ترکیب قرمزها منوط به ثبت قراردادشان در هیات فوتبال استان تهران، دریافت کارت بازی و گذاشتن تضمین‌های بانکی برای این بازیکنان نزد سازمان لیگ فوتبال بود که این موضوع با پیگیری از سوی باشگاه پرسپولیس، در حال انجام است.

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال قصد دارد پیش از ثبت قرارداد این دو بازیکن، از طریق امور بین الملل خود درباره وضعیت این دو بازیکن راستی آزمایی کند تا مشکلات مربوط به بازیکن گابنی گل‌گهر یک بار دیگر تکرار نشود.

7655