لیگ یک/ شکست دشوار مس برابر قشقایی

لیگ یک/ شکست دشوار مس برابر قشقایی

پایگاه خبری فوتبالی- مس کرمان با پیروزی در بازی دشوار مقابل قشقایی دوباره به کورس مدعیان اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های قشقایی شیراز و مس کرمان از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند.

 قشقایی شیراز در نیمه اول نمایش کاملا برتری نسبت به مس کرمان بود و بدشانس بود که توپ‌های این تیم یکی پس از دیگری هدر رفت و شوت‌های راه دور آنها تبدیل به گل نشد.

شیرازی‌ها در نیمه اول می‌توانستند در موقعیت مناسب توسط مجید تاجیک به گل برسند که ضربه این بازیکن از مقابل دروازه مس کرمان راهی اوت شد و در ادامه نیز دو ضربه ایستگاهی خطرناک جوادی‌مقدم را آرمان شهدادنژاد با شیرجه به سمت چپ راهی کرنر کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم مس کرمان کمی جلوتر آمد و روی یک ارسال توسط نصیری از سمت راست میانه زمین و یک پاس با ضربه سر، با ضربه آکروباتیک و تماشایی مهرداد آوخ که به تیرک عمودی دروازه قشقایی هم اصابت کرد، گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش بازیکنان قشقایی برای زدن گل مساوی نتیجه‌ای نداشت و بازیکنان مس کرمان با تجربه بالاتر و مدیریت بازی توانستند سه امتیاز مهم خارج از خانه مقابل قشقایی را بگیرند و دوباره به بالای جدول برگردند.

قشقایی شیراز که تا پیش از مسابقات این هفته در جایگاه دوم جدول لیگ یک بود، با باخت یک بر صفر در بازی امروز ۱۹ امتیازی ماند و در رتبه چهارم قرار گرفت و مس کرمان نیز با این برد ۲۰ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

۴۱۵۴