لیگ یک/ برتری شاگردان قربانی برابر شاگردان پیوس

لیگ یک/ برتری شاگردان قربانی برابر شاگردان پیوس

پایگاه خبری فوتبالی- رایکا بابل در جدال شمالی‌های لیگ دسته اول توانست از سد شهرداری آستارا عبور کند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال رایکا بابل پس از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی و دو شکست و دو مساوی اخیرش که آنها را از شرایط خوب خود دور کرده بود، امروز در حالی از شهرداری آستارا میزبانی می‌کرد که این تیم نیز در پنج مسابقه متوالی گذشته‌اش نتوانسته بود یک برد داشته باشد.

 تیم‌های رایکا بابل و شهرداری آستارا از ساعت ۱۴ امروز در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که تقابل شمالی‌ها در نهایت با برتری شاگردان قربانی به پایان رسید.

شاگردان پیروز قربانی که کاملا سوار بر بازی بودند، پس از ارسال‌های خطرناک و پیاپی به مقابل دروازه شهرداری آستارا موفق شدند در دقیقه ۲۴ روی یک سانتر از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر سینا قنبرپور که به مدافع حریف هم اصابت کرد، دروازه را باز کنند و به گل برسند.

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر رایکا بابل به پایان رسید، اما شهرداری آستارا که نمی‌خواست بازنده دربی شمالی‌ها باشد، کمی جلو آمد و توانست در دقیقه ۶۱ روی اشتباه در خط دفاعی رایکا و فرصت‌طلبی و شوت جهانگیر عسگری گل تساوی را به ثمر رساند.

بازیکنان رایکا که در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی را هدر داده بودند، پس از دریافت گل تساوی هم فرصت‌های خطرناکی خلق کردند، اما حملات شاگردان پیروز قربانی به شکل عجیبی تبدیل به گل نمی شد و از دست می‌رفت.

 شاگردان پیوس که پس از زدن گل تساوی عقب کشیده بودند، نتوانستند مقابل حملات پرفشار و پرتعداد رایکا بابل دوام بیاورند و در دقیقه ۸۴ با پاس بلند تماشایی برهان عابد به پشت مدافعان شهرداری آستارا و اشتباه مدافع و دروازه‌بان این تیم در دفع و مهار توپ، توسط میثم مرادی دومین گل را دریافت کردند تا رایکا بابل دوباره پیش بیفتد.

 شهرداری آستارا پس از چهار تساوی پیاپی در دیدار امروز نتوانست مقابل رایکا بابل صاحب پیروزی شود و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا رایکا بابل در امتیاز ۱۴ با آنها برابر شود ولی بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم رده دهمی فرشاد پیوس، در جایگاه یازدهم جدول قرار بگیرد.

۴۱۵۴