واکنش شفاف پدیده بارسلونا به احتمال تغییر ملیتش

واکنش شفاف پدیده بارسلونا به احتمال تغییر ملیتش

پایگاه خبری فوتبالی - عبدالصمد الزلزولی وینگر آکادمی بارسلونا پیشنهاد حضور در لیست وحید خلیل هوژیچ سرمربی تیم ملی مراکش برای جام ملت های آفریقا در کامرون را پذیرفته و بدین ترتیب به پیشنهاد حضور در تیم ملی اسپانیا دست رد زده است.

به گزارش فوتبالی، سایت مراکشی "لو 360 اسپورت" گزارش داده است که عبده توضیحات صفحه اینستاگرام خود را تغییر داده است و خودش را "بازیکن بارسلونا و تیم ملی مراکش" معرفی کرده است. بدین ترتیب عبده به شایعاتی که در مورد تغییر ملیتش و حضورش در تیم ملی اسپانیا مطرح شده بود، واکنش نشان داده و این گونه به لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا دست رد زده است. سایت مراکشی در این باره توضیح داده است:" پیام عبدالصمد بسیار شفاف است و بدین ترتیب یک بار برای همیشه به امیدهای فدراسیون فوتبال اسپانیا خاتمه خواهد بخشید. الزلزولی که متعلق به منطقه بنی ملال است برنامه ایر برای تغییر ملیتش با وجود تمامی نقشه های اسپانیایی ها ندارد."

سایت فوتبالی مراکشی "المنتخب " نیز گفته است که عبده همه تلاش خود را خواهد داشت تا در جام ملت های آفریقا برای مراکش بازی کند و کاری به فشارهای بارسلونا نخواهد داشت. 

شبکه قطری بین اسپورت روز گذشته گزارش داده است که فدراسیون فوتبال اسپانیا در روزهای اخیر با عبده تماس گرفته و از او خواسته تا پیشنهاد حضور در تیم ملی مراکش را رد کند و برای تیم ملی اسپانیا بازی کند.

4125