شریفات: حیدری مردد شد و پنالتی نگرفت/ فقط مانده بود که بازیکنان گل‌گهر را به زندان بفرستند!

شریفات: حیدری مردد شد و پنالتی نگرفت/ فقط مانده بود که بازیکنان گل‌گهر را به زندان بفرستند!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن باتجربه تیم آلومینیوم اراک اعتقاد حکم کمیته انضباطی در خصوص تیم گل گهر به ضرر تیمهای بالای جدول شده است.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل شریفات در خصوص بازی دیروز مقابل گل گهر و صحنه مشکوکی که از دید او پنالتی بود، اظهار داشت:" اگر داور پنالتی می‌گرفت سومین پنالتی فصلم برای آلومینیوم بود. داور هم انسان است و اشتباه می‌کند اما به نظرم آقای حیدری دودل شد و پنالتی نگرفت قطعا با آن پنالتی همه چیز تغییر می‌کرد. چند کارشاس هم بعد از بازی صحبت کردند و گفتند داور باید خطای بازیکن گل گهر روی مرا پنالتی می‌گرفت."

شریفات در مورد مصدومیت و تعویضش در دقایق ابتدایی نیمه دوم بیان کرد:" در شروع نیمه دوم از ناحیه همسترتینگ احساس درد کردم و تعویض شدم اما امیدوارم به بازی برابر صنعت نفت آبادان برسم. بازی حساسی برابر تیم صنعت نفت داریم و امیدوارم سه امتیاز این بازی را بگیریم"

مهاجم تیم آلومینیوم در مورد عملکرد بسیار خوب تیمش در لیگ بیست و یکم گفت:" آلومینیوم به لحاظ شخصیت تیمی، وضعیت خوبی دارد و دوست نداریم رکورد شکست‌ناپذیری‌مان خراب شود. تیم یکدل و پرتلاشی داریم و خروجی این ماجرا، نتایج خوب تیم ماست"

سوال بعدی ما از شریفات درباره حکم کمیته انضباطی در مورد مهاجم گابنی گل گهر بود. پاسخ او را بخوانید:" ما و چند تیم دیگر بالای جدول با این حکم ضرر کردیم. بازیکنان تیم گل گهر موفق شدند از استقلال، سپاهان و پیکان 7 امتیاز بگیرند اما کمیته انضباطی یک حکم سنگین صادر کرده است. حکم آنقدر سنگین است که فقط مانده بود بازیکنان تیم گل گهر را به زندان بفرستند و حبس کنند. چرا سپاهان بعد از باخت 4-2 به گل گهر، حالا با این حکم 3-0 پیروز شود! "

9697