تصاویر کریسمسی لواندوفسکی و خانواده‌اش

تصاویر کریسمسی لواندوفسکی و خانواده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در دو سال اخیر به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، نرسیدن توپ طلای 2021 به لواندوفسکی یکی از بحث برانگیزترین اتفاقات فوتبال دنیا بود چرا که مهاجم لهستانی با آمار درخشانش در بایرن مونیخ بدون شک لیاقت این جایزه را داشت. البته روبرت به جز توپ طلا همه جوایز فردی و تیمی ممکن در دو سال اخیر را درو کرد و در فصل جاری نیز به نظر می رسد که شانس زیادی دارد تا کفش طلای جدیدی را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

لواندوفسکی از فرصت تعطیلی بوندسلیگا به خاطر کریسمس استفاده کرده است و اوقاتش را در کنار خانواده سپری می کند. روبرت هم در روز گذشته و هم امروز تصاویر زیادی از خودش ، همسرش و دو فرزندش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و به هوادارانش عید کریسمس و نزدیک شدن به آغاز سال 2022 را تبریک گفته است.  روبرت در اولین پیامش نوشته است:" تعطیلات مبارک! امیدوارم که سال جدید مملو از عشق بی قید و شرط و قهقهه برای شما و خانواده تان باشد. کریسمس مبارک."

وی در پیام دیگری خطاب به همسرش نوشته است:" فوق العاده ترین زمان سال." و صبح روز کریسمس نیز نوشته است:"صبح کریسمس با دخترانم."

4125