سلفی بازیکن اسبق رئال مادرید پس از دوچرخه‌سواری 8 ساعته

سلفی بازیکن اسبق رئال مادرید پس از دوچرخه‌سواری 8 ساعته

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاناوارو مدافع اسبق تیم ملی ایتالیا در صفحه اینستاگرامش نشان داد که جدا از فوتبال یک سرگرمی دیگر هم دارد: دوچرخه سواری.

کاناوارو

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق رئال مادرید که در سال 2006 با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده بود، تصاویری از دوچرخه سواری خود را در مناطق مختلف دنیا نظیر صحرای دبی، ساحل آلمافی یا مسیر گائتا برای هوادارانش به اشتراک می گذارد اما در روزهای اخیر و در آستانه عید کریسمس مسیری را طی کرده که نشان می دهد که به حدی در دوچرخه سواری حرفه ای شده که می تواند مسیرهای طولانی را هم طی کند.

کاناوارو

در حقیقت کاناوارو مسافت 254 کیلومتر را بین دو شهر ناپولی و رم در مدت هفت ساعت و 43 دقیقه طی کرده است. در حقیقت کاناوارو در این سفر برخی از دوستان صمیمی خود نظیر ایوان باسو، وینچنزو نیبالی یا همچنین یک دوچرخه سوار حرفه ای سابق بهننام والریو آنیولی را در کنار خود داشته است.  کاناوارو همچنین در کنار کولیسئوم در شهر رم رفته و در آن جا هم عکس گرفته است. البته برخی از فوتبالیست های سابق نظیر توتی، پاتو و لوک اتونی با کاناوارو شوخی کرده اند و حتی برخی به شوخی نوشته اند که احتمالا دوچرخه برقی بوده و خودش رکاب می زده است چرا که احتمالا انتظار چنین کار استقامتی بزرگی را از بازیکن اسبق یوونتوس و رئال مادرید نداشته اند.

4125