عکس؛ رونالدو و خانواده‌اش با لباس قرمز کنار درخت کریسمس

عکس؛ رونالدو و خانواده‌اش با لباس قرمز کنار درخت کریسمس

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد و اعضای خانواده اش تصویر جالبی را در کنار هم در شب عید کریسمس ثبت کردند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو که در کنار نامزدش جورجینا رودریگز و فرزندانش لباس قرمز بامزه ای را به تن کرده، در پیامی برای هوادارانش نوشت:"از اعماق قلبم کریسمس را به شما تبریک می گویم."

در تصویر مذکور سایر اعضای خانواده رونالدو روی پله ها نشسته اند تا زاویه مناسبی برای عکس داشته باشند. در حقیقت دو خواهر رونالدو، دولورس مادر ستاره پرتغالی و همچنین همسر مادرش هم در تصویر دیده می شوند.

کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به شهر منچستر به نظر می رسد که در یونایتد شروع فصل خوبی داشته و در سن 36 سالگی همچنان ستاره اصلی شیاطین سرخ است. رونالدو که حدود شش هفته دیگر 37 سالگی خود را جشن می گیرد، انگیزه بالایی دارد تا با هدایت رالف رانگنیک مربی آلمانی بتواند قهرمان اروپا شود. در حقیقت اگر رونالدو بتواند چمپیونزلیگ را کسب کند، به دومین بازیکن تاریخ پس از پاکو خنتو تبدیل می شود که شش بار چمپیونزلیگ را برده است. خنتو در دوران حضورش در رئال مادرید در دهه های پنجاه و شصت میلادی به این رکورد رسیده و حالا رونالدو می تواند دومین بازیکن تاریخ باشد که به چنین رکوردی دست پیدا می کند.

4125