مخالفت پاریسن ژرمن با معاوضه مهاجم آرژانتینی با هافبک یوونتوس

مخالفت پاریسن ژرمن با معاوضه مهاجم آرژانتینی با هافبک یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پاریسن ژرمن قصد ندارد تا خیلی راحت مائورو ایکاردی را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته چندین خبر مبنی بر احتمال معاوضه آرتور ملو هافبک برزیلی یوونتوس با ایکاردی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن شنیده می‌شد و حتی رسانه‌های نزدیک به بانوی پیر، خبر از نهایی شدن این انتقال می‌دادند، اما حالا باشگاه فرانسوی علاقه چندانی به نهایی کردن این معامله ندارد و فقط با شرایط خودش راضی به مذاکره خواهد بود. 

مکس آلگری به شدت به دنبال جذب یک مهاجم نوک و گلزن است و مائورو ایکاردی کاپیتان سابق اینتر که سابقه بازی در سری آ را دارد، یک گزینه محتمل و جذاب برای بانوی پیر است. ایکاردی در پاریس پشت سر کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار قرار گرفته و آنچنان به او فرصت بازی نمی‌رسد. همچنین نمی‌توان از حواشی پیرامون ایکاردی و همسرش به راحتی گذشت. 

باشگاه یووه برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده می‌خواهد تیمش را در ژانویه تقویت کند، اما به شرایط بد مالی‌اش، فقط می‌تواند بازیکنان قرضی جذب کند و چند روز پیش نیز پیشنهادی برای جذب قرضی ایکاردی ارسال کرد، اما لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی پاریسن ژرمن صراحتا اعلام کرد که ایکاردی تنها به صورتی او را قرضی خواهد رفت که در قراردادش بند خرید اجباری قرار گرفته باشد.

4416