دردسر جدید و شیرین توخل در چلسی

دردسر جدید و شیرین توخل در چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی اذعان کرد که از عملکرد کپا آریزابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و می‌گوید که ادامه‌دار بودن روند رو به رشدش ممکن است ادوارد مندی را به دردسر بیاندازد. 

به گزارش فوتبالی، کپا آریزابالاگا در تابستان 2018 کپا آریزابالاگا با مبلغ سرسام آور 80 میلیون یورویی از اتلتیک بیلبائو به چلسی پیوست و لقب گران‌ترین گلر تاریخ را از آن خود کرد، اما کپا اصلا نتوانست در حد و اندازه مبلغی که برای او خرج شد، نشان دهد و ادوارد مندی موفق شد با یک نمایش خیره کننده، سنگربان شماره یک آبی‌های لندن شود. 

به نقل از سایت گل، حالا کپا پشت سر مندی قرار گرفته، اما اخیر از فرصت‌های به دست آمده نهایت بهره را می‌برد و توخل نیز از عملکردش به شدت راضی است. این سرمربی آلمانی در این باره گفت: "در کل از عملکرد کپا خوشحالم. البته شاید خوشحال بودن عبارت درستی نباشد، باید بگویم که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. او در تمرینات هم بسیار خوب ظاهر شده و به همین دلیل، چنین فرصت‌های خوبی نصیبش می‌شود. من به یک کپا آریزابالاگا آماده نیاز دارم. دروازه‌بانان بخش بزرگی در تیم هستند و باید بدانند که در صورت اشتباه کردن، ممکن است جایگاه خود را از دست بدهند."

4416