تیم منتخب نیم فصل 2021/22 از نگاه سایت گل بدون حضور مسی و رونالدو!

تیم منتخب نیم فصل 2021/22 از نگاه سایت گل بدون حضور مسی و رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - با فرارسیدن نیم فصل و نزدیک شدن به سال 2022، سایت گل اقدام به انتخاب یازده بازیکن برتر کرده است و در این لیست نام‌های بزرگی همچون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار به چشم نمی‌خورد. 

به گزارش فوتبالی، ترکیب منتخب یازده نفره سایت گل به شرح زیر می‌باشد؛

دروازه‌بان: تیبو کورتوا (رئال مادرید)

نمی‌توان از درخشش گلر بلژیکی در نیم فصل بسیار خوب لوس بلانکوس به راحتی گذشت. برخلاف دیگر رقیبان، تیبو کورتوا تاکنون هیچ اشتباه منجر به گل نداشته و تاکنون 71 سیو موفق داشته است.

دفاع راست: ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)

آرنولد تابستان سختی را پشت سر گذاشت. او به خاطر مصدومیت نتوانست تیم ملی انگلیس را در یورو 2020 همراهی کند، اما با شروع فصل ریتم مورد علاقه‌اش را به دست آورد و حالا آمار بیشترین خلق موقعیت (58) و پاس گل (10) را در میان مدافعان 5 لیگ برتر ارد. 

دفاع وسط: روبن دیاس (منچسترسیتی)

شاید کم اشتباه‌ترین مدافع دنیا در حال حاضر، روبن دیاس پرتغالی باشد. او از زمان پیوستنش به سیتی نقش یک لیدر را در قلب خط دفاعی این تیم به خوبی ایفا کرده است. او در فصل گذشته به بعنوان بهترین بازیکن فصل 2020/21 انتخاب شد و در این فصل نیز به همان روند خوبش ادامه داده است و الان با سیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. 

دفاع وسط: نیکو اشلاتربک (فرایبورگ)

یکی از بازیکنان ناآشنای این ترکیب منتخب، نیکو اشلاتربک است. درخشش نیکو در خط دفاعی فرایبورگ به حدی خوب بوده است که این تیم تنها با 16 کمترین میزان گل خورده را در میان تمام بوندس لیگا در نیم فصل داشته است. 

دفاع چپ: ژائو کانسلو (منچسترسیتی)

شاید کانسلو برای رسیدن به ترکیب اصلی سیتی کمی دردسر کشید، اما در آخر نشان داد که یکی از بااستعدادترین مدافعان فوتبال اروپاست. کانسلو در یوونتوس در پست دفاع راست به بازی گرفته می‌شد، اما حالا پپ گواردیولا او را به دفاع چپ برد و اتفاقا توانست عملکردی خارق العاده در پست جدیدش داشته باشد. او در این فصل موفق به دادن 7 پاس گل شده است.

هافبک وسط: آرولین شومانی (موناکو)

موناکو به خوبی می‌داند که یک الماس به نام آرولین شومانی در مرکز میدان دارد. این هافبک 21 ساله بیشترین قطع توپ (80)، بیشترین پیروزی در مالکیت توپ (214) و بیشترین تکل موفق (68) را در میان تمامی هافبک‌های پنج لیگ معتبر داشته است.

هافبک وسط: مارسلو بروزوویچ (اینتر

از مارسلو بروزوویچ در گذشته به عنوان یک بازیکن بی ثبات نام برده می‌شد، اما حالا سیمونه اینزاگی بیشترین تلاشش را برای تمدید قرارداد این هافبک کروات انجام می‌دهد. بروزوویچ یکی از دلایل اصلی پیروزی‌های نراتزوری و صدرنشینی این تیم سری آ می‌باشد و همچنین آمار بیشترین پاس موفق (1681) متعلق به اوست.

وینگر راست: محمد صلاح (لیورپول)

شاید نباید چیز زیادی راجع به محمد صلاح گفت. این گلزن مادرزاد مصری، حالا در دوران اوج خود قرار دارد و مدافعان حریف را به آتش می‌کشد. او در رنکینگ بهترین بازیکنان فرانس فوتبال رده هفتم را خود اختصاص داد و حالا با 22 گل و 9 پاس گل بهترین بازیکن نیم فصل لیگ برتر انگلیس بوده است. 

مهاجم: کریم بنزما (رئال مادرید)

در حالی که بسیاری از مردم فکر می‌کردند که با خروج کریستیانو رونالدو و افت شدید گرت بیل، خط حمله رئال مادرید سیر نزولی خواهد داشت، اما کریم بنزما تمامی بار خط حمله را به دوش گرفت و حالا به همراه وینیسیوس، یکی از جذاب‌ترین زوج‌های تهاجمی فوتبال اروپا را تشکیل داده‌اند. 

مهاجم: روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ

ماه پیش او بعد از لیونل مسی مقام دوم رتبه بندی توپ طلا را از آن خود کرد و در سن 33 سالگی پخته‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. این ماشین گلزنی لهستانی در این فصل 30 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. 

وینگر چپ: کیلیان امباپه (پاریسن ژرمن) 

حتی فکر کردن به این موضوع که ممکن است پاریسن ژرمن، کیلیان امباپه را به صورت مجانی از دست بدهد، سخت است. این استعداد ناب 23 ساله تاکنون 15 گل و 12 پاس گل در لباس پاریس در این فصل به نام خود ثبت کرده است. 

4416