نام‌گذاری یک جایزه ویژه در آرژانتین به نام مهاجمی که با اشک خداحافظی کرد

نام‌گذاری یک جایزه ویژه در آرژانتین به نام مهاجمی که با اشک خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی بارسلونا به خاطر مشکلات قلبی مجبور شد با اشک و ناراحتی از دنیای فوتبال خداحافظی کند و بدین ترتیب دوران حرفه ای او به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از آگوئرو به عنوان یکی از بهترین مهاجم های آرژانتینی تاریخ فوتبال یاد می شود که در لیگ برتر انگلیس توانسته است کار های بزرگی انجام دهد و در یاد و خاطرات همواره باقی بماند و رکورد هایی فراموش نشدنی داشته باشد.

با توجه به اینکه او به خاطر مشکلات و بیماری قلبی مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال شد، پس خداحافظی او تبدیل به یک خداحافظی احساسی شد و سرخیو آگوئرو در این خداحافظی اشک ریخت و با گریه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. ضمن اینکه او در بارسلونا نتوانست دورانی طولانی داشته باشد و زیاد به درد این باشگاه نخورد.

اکنون طبق اعلام کلودیو تاپیا، رئیس فدارسیون آرژانتین، نام جایزه بهترین گلزن کوپا آرژانتین به جایزه سرخیو آگوئرو تغییر یافته است. کوپا آرژانتین جام نسبتا مهمی در کشور آرژانتین است که به فرم حذفی برگزار می شود و قهرمان این جام می تواند در لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی حضور پیدا کند و سهمیه کسب می کند.

احتمالا نام‌گذاری های دیگری هم در کشور آرژانتین به نام آگوئرو انجام شود.

1470