هافبک مونیخی‌ها پس از جنجال پرتاب پیراهنش به سمت ناگلزمان: عمدی نبود!

هافبک مونیخی‌ها پس از جنجال پرتاب پیراهنش به سمت ناگلزمان: عمدی نبود!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک فرانسوی باواریایی ها بعد از ماجرای جنجالی اخیر و پرتاب پیراهنش به سمت سرمربی تیم، در آستانه‌ی ترک این باشگاه مونیخی به نظر می‌ رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی بیلد، ماجرای ماندن میکائیل کیزانس در باشگاه بایرن مونیخ آلمان به زودی به پایان می‌ رسد و احتمالاً آینده‌ی این هافبک فرانسوی به زودی مشخص شود. به نقل از نشریه‌ی بیلد، هافبک بیست و دو ساله‌ی بایرن مونیخ در خصوص آینده‌ی خود می گوید: "ما قبلا در این باره صحبت کرده‌ ایم اما من لباسم را از عمد پرت نکردم! قصد نداشتم لباسم را به سمت ناگلزمان پرت کنم و به این طریق به او اعتراض کنم. بازیکنی نیستم که بخواهم ناآرامی ایجاد کنم. نمی‌ خواهم با بایرن مونیخ درگیر شوم!" 

میکائیل کیزانس درباره‌ی علاقه‌ی تیم‌ های مختلف به در اختیار گرفتن خود نیز اضافه کرد: "به زودی درباره‌ی آینده‌ ام بیشتر صحبت خواهیم کرد. برای بازیکنی در وضعیت من، هر چه بیشتر بازی کنم، بهتر خواهد بود. وقتی بایرن مونیخ من را خرید، صحبت زیادی انجام دادیم. آن‌ ها من را متقاعد کردند که زمان بیشتری برای بازی خواهم داشت و از نظر کیفی، می‌ توانم بازیکن ثابت بایرن مونیخ باشم."

لازم به ذکر است که میکائیل کیزانس در جریان برگزاری آخرین مسابقه‌ی مونیخی ها در رقابت های نیم فصل نخست بوندسلیگا، در رختکن ورزشگاه و از روی عصبانیت پیراهن خود را به سمت یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ پرتاب کرده و جنجال آفرین شده بود. 

9404