واکنش هافبک پاریسن ژرمن راجع به تاثیر مسی و تمدید قرارداد امباپه

واکنش هافبک پاریسن ژرمن راجع به تاثیر مسی و تمدید قرارداد امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن از تاثیرات لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در پارک دو پرنس گفت. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته پاریسن ژرمن خیلی سریع پس از پخش شدن خبر ناکامی بارسلونا در تمدید قرارداد مسی، دست به کار شد و این ستاره 34 ساله را به صورت رایگان به پاریس آورد و شماره 30 را بر تنش کرد. حالا با توجه به حضور مسی در کنار بازیکنانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا، پی‌اس‌جی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان به شمار می‌رود. 

به نقل از سایت گل، آندر هررا در سال 2019 قراردادش را منچستریونایتد تمدید نکرد و همانند مسی به صورت مجانی به پاریسن ژرمن پیوست. هررا در گفت و گویی با موندو دپورتیوو راجع به مسی گفت: "بازیکنانی در سطح مسی همیشه در کمترین زمان با شرایط خو می‌گیرند. او همانطور که اسپانیا بازی می‌کرد می‌تواند در فرانسه، اسپانیا، ژاپن و حتی ماداگاسکار نیز بازی کند! او برنده 7 جایزه توپ طلا شده است، اما همچنان عطش برای پیروزی را می‌توان در او دید. او هیچ وقت از جلسه تمرینی به راحتی عبور نمی‌کند."

"تمدید قرارداد امباپه؟ نمی‌دانم زیرا نمی‌خواهم با این صحبت‌ها، آینده او را تحت فشار بگذارم. ما در رختکن راجع به قرارداد شرایط قرارداد بازیکنان صحبت نمی‌کنیم."

4416