مقصد مهاجم منفور بارسلونا مشخص شد

مقصد مهاجم منفور بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از وظایف مدیران بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی مربوط به پیدا کردن مقصدی برای لوک دی یونگ مهاجم هلندی در زمستان بود.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستان گذشته قرضی از سویا به بارسلونا پیوست اما به هیچ وجه در نیوکمپ موفق نبوده و بارسا در تلاش است تا مقصد جدیدی برای وی پیدا کند. حالا به نظر می رسد که کادیز برای خرید دی یونگ به توافق رسیده و اگر خود این بازیکن رضایت بدهد، در نیم فصل دوم راهی پایین قعر جدولی لالیگا خواهد شد. در حقیقت ژاوی به هیچ وجه علاقه ای به دی یونگ ندارد و هواداران تیم کاتالان هم علاقه ای به لوک ندارند.

در حقیقت آلوارو سرورا سرمربی کادیز به دنبال تقویت خط حمله اش بود که پس از مذاکرات با دیگو کاستا مهاجم اسبق چلسی به نظر می رسد که گزینه دیگری را انتخاب کرده اند و قرار است که مهاجم سابق تیم ملی هلند را به ترکیبشان اضافه کنند.

حالا دی یونگ باید رضایت بدهد تا در نیم فصل دوم راهی کادیز شود که برای خودش هم گزینه بهتری است چرا که در صورت ماندن در بارسا فرصتی نصیبش نخواهد شد در حالی که در کادیز به ستاره اصلی تیم تبدیل می شود و می تواند با دقایق بیشتر امارش را هم بهبود ببخشد. کادیز تصور می کند که این مهاجم با کوله باری از تجربه می تواند کمک بزرگی برایشان باشد تا بتوانند که سال آینده هم در لالیگا حضور داشته باشند و سقوط نکنند.

4125