ادعای عجیب بوفون راجع به تاثیر منفی رونالدو روی یوونتوس

ادعای عجیب بوفون راجع به تاثیر منفی رونالدو روی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون اسطوره یوونتوس و گلر حال حاضر پارما معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در بیانکونری باعث شد تا آن‌ها دیگر یک "تیم" نباشند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2018 کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال مادرید، از این باشگاه جدا شد و به یوونتوس پیوست تا برنده 5 جایزه توپ طلا توانایی‌هایش را در ایتالیا نیز نشان دهد. قرار بود رونالدو بانوی پیر را به هدف اصلی‌اش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود برساند، اما این فوق ستاره پرتغالی علیرغم زدن بیش از 100 گل، نتوانست به این مهم دست پیدا کند و در سال 2021 به باشگاه سابقش، منچستریونایتد پیوست. 

به نقل از سایت گل، بوفون که سابقه هم بازی بودن با رونالدو در بیانکونری را دارد، در گفت و گویی با TUDN درباره حضور این مهاجم در آلیانز استادیوم گفت: "در اولین سالی که رونالدو به یووه پیوست، این باشگاه شانس قهرمانی در اروپا را داشت و در آن زمان من در پاریسن ژرمن بودم. به هر حال نتوانست به این هدف برسد و من نیز هیچ وقت دلیل ناکامی یووه را در آن سال نفهمیدم. زمانی که برگشتم، دو سال با کریستیانو هم بازی بودم و می‌توانم بگویم که همکاری خیلی خوبی نیز داشتیم، اما فکر می‌کنم که با حضور رونالدو، DNA یوونتوس از بین رفته بود."

4416