عکس؛ تجلیل از ستاره رئال مادرید در لیگ بسکتبال آمریکا

عکس؛ تجلیل از ستاره رئال مادرید در لیگ بسکتبال آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - آنچلوتی بازیکنانش را به علت وقفه کریسمس به تعطیلات فرستاده تا نفسی چاق کنند و با انرژی بیشتری بعد از این تعطیلی برگردند و برای کسب جامها در این فصل تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان رئال مادرید این روزها سعی می کنند که از تعطیلی تمرینات لذت ببرند. بسیاری از آنها سعی می کنند که از این فرصت استفاده کنند و در کنار خانواده هایشان باشند و به زادگاهشان سفر کنند و برخی دیگر هم ترجیح می دهند که به کشورهای دیگری بروند و از رویدادهای ورزشی لذت ببرند که وینیسیوس جونیور در همین دسته قرار می گیرد.

مهاجم برزیلی رئال مادرید  روز گذشته به ورزشگاه FTX آرنا رفت تا شخصا و از نزدیک بازی لیگ بسکتبال آمریکا میان میامی هیت و پیستونز را تماشا کند. در این بازی تیم میزبان با نتیجه 115 بر 112 پیروز شد. بازیکن برزیلی البته یک هدیه ویژه هم دریافت کرد و پیراهن تیم میامی هیت با اسم و شماره اش در رئال مادرید را دریافت کرد.

مشخص نیست که وینیسیوس در آمریکا می ماند یا به زادگاهش برزیل سفر می کند اما در هر صورت این بازیکن که یکی از ستاره های فصل رئال مادرید بوده انگیزه زیادی دارد تا امارش را در ادامه فصل بهبود ببخشد و به درخشیدن ادامه بدهد.

4125