جذب مهاجم اودینزه سورپرایز زمستانی مالدینی برای میلانی‌ها می‌شود؟

جذب مهاجم اودینزه سورپرایز زمستانی مالدینی برای میلانی‌ها می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه‌ی ایتالیایی در تازه ترین گزارش امروز خود چنین عنوان می کند که باشگاه میلان تحت تأثیر عملکرد بسیار عالی بتو در اودینزه قرار گرفته و در آینده ای نزدیک قصد دارد برای جذب او اقدام کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی اسپورت مدیاست، کلادیو رایموندی، خبرنگار این رسانه‌ی ایتالیایی بر این باور است که بتو می تواند سورپرایز خریدهای زمستانی میلان باشد؛ مهاجمی که از زمان پیوستنش به باشگاه اودینزه موفق به زدن هفت گل در سیزده بازی این فصل سری آ شده است که یکی از گل های او در این ماه برابر میلان می باشد. این بازیکن تحت مالکیت باشگاه پورتیموننزه پرتغال می باشد اما اودینزه بند خرید اجباری این بازیکن به ارزش هفت میلیون یورو همراه با سه میلیون یورو پاداش ثابت برای باشگاه پرتغالی در صورت فروش این بازیکن در آینده را در قرارداد این معامله دارد.

میلان به جذب این بازیکن بیست و سه ساله بسیار علاقه مند است اما در حال حاضر به نظر می رسد که این ایده بیشتر برای نقل‌ و انتقالات تابستان است تا زمستان. با این حال، این رسانه‌ی ایتالیایی تأکید می کند که خرید او در ژانویه می تواند یک سورپرایز محتمل باشد اگر پیترو پلگری با فسخ زودهنگام قرارداد قرضی خود، به موناکو بازگردد.

9404