واکنش مربی پرسپولیس به اعتراض ذوب‌آهن به داوری: بیانیه آن‌ها زیبا نبود

واکنش مربی پرسپولیس به اعتراض ذوب‌آهن به داوری: بیانیه آن‌ها زیبا نبود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی پرسپولیس در پاسخ به اعتراض باشگاه ذوب‌آهن به کمک داور دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: بیانیه ذوب‌آهن قبل از بازی زیبا نبود.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار کرد: هر کدام از بازی‌های لیگ مثل یک فینال برای ما می‌ماند و باید سعی کنیم بازی به بازی پیش برویم و شرایط تاکتیکی مان را به حریفان دیکته کنیم. ذوب‌آهن بسیار تیم قابل احترامی است و مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند اما امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

او درباره اعتراض ذوب‌آهن به کمک داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: من مخالف این هستم که قبل از بازی بیانیه صادر شود و این کار زیبا نیست. همین کمک داور بازی ما با صنعت نفت آبادان هم در زمین بود و گل ما را نگرفت. پس ما هم متضرر شدیم اما در کل کار زیبایی نیست.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: تیم ما از نظر کار تیمی فوق العاده است و می‌بینیم بازیکنانی مثل علی شجاعی و محمد شریفی وارد زمین می‌شوند و درخشان عمل می‌کنند. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و به همه در طول فصل بازی خواهد رسید اما مهم این است که توانایی هایشان را بتوانند نشان دهند.

7474