تعویق هفت روزه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان

تعویق هفت روزه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام سازمان لیگ فوتبال بانوان فدراسیون فوتبال، رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به 10 دی ماه موکول شد.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تحت نام جام کوثر در حال برگزاری است و طبق برنامه قبلی سازمان لیگ، قرار بود که هفته هفتم این رقابت‌ها امروز (جمعه سوم دی) با برگزاری 6 دیدار به صورت همزمان برگزار شود.

این درحالی است که تیم ملی فوتبال زنان ایران باید کمتر از یک ماه دیگر در رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا حاضر شود و به دلیل فقدان بازی‌های دوستانه، مریم ایراندوست از فواصل میان هفته های متوالی لیگ استفاده می‌کند و بازیکنان را در آکادمی ملی فوتبال زیر نظر دارد.

این روند آماده‌سازی تیم ملی، گاه برنامه‌های سازمان لیگ را نیز دستخوش تغییر می‌کند و به دلیل خستگی حضور چندین و چند بازیکن از نقاط مختلف کشور در تهران و طولانی شدن رفت و آمد‌ها برنامه بازی های لیگ را با تأخیر مواجه می‌کند.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و به دلیل برپا شدن اردوی تیم ملی از 28 آذرماه در پایتخت، با اعلام سازمان لیگ دیدارهای این هفته با 7 روز تأخیر به روز جمعه 10 دی ماه موکول شد.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در بالاترین سطح و مهم‌ترین تورنمنت فوتبال زنان در آسیا با تیم‌های چین، چین تایپه و هند هم‌گروه است و باید از ساعت 17:30 روز 30 دی ماه در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبایبه به مصاف هند میزبان برود.

1377