سرمربی اسبق بارسلونا که 8 تایی شده بود بالاخره از شکایت خود گذشت؟

سرمربی اسبق بارسلونا که 8 تایی شده بود بالاخره از شکایت خود گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فصل 2019/20 و در نیم فصل دوم از کسی در جایگاه سرمربی تیم خود استفاده کرد که خیلی ها معتقد بودند در حد و اندازه های بارسلونا نبود و از کسانی بود که باعث شد بارسلونا به وضعیتی بحرانی دچار شود.

به گزارش فوتبالی، در اواسط فصل 2019/20 بود که جوزپ ماریا بارتومئو پس از اخراج ارنستو والورده، کیکه ستین را که سابقه هدایت رئال بتیس را داشت به عنوان سرمربی جدید بارسلونا برگزید. از همان ابتدای آمدن او انتقادات زیادی علیه مدیریت وقت بارسلونا شکل گرفت چرا که هواداران بارسلونا معتقد بودند که کیکه ستین در حد و اندازه های بارسلونا نیست و نسبت به ارنستو والورده برتری خاصی ندارد.

در نهایت کیکه ستین پس از بحران کرونا و شروع دوباره لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 8 بر 2 شکست خورد و در پایان فصل برکنار شد تا دوران کوتاه او در بارسا به شکل تلخی به پایان برسد.

اوضاع مالی بارسلونا به شکلی نبوده که بتواند دستمزد باقی مانده او را پرداخت کند و همین قضیه و تاخیر زیاد در عدم پرداخت مطالبات او باعث شده بود که کیکه ستین به فکر شکایت از بارسلونا بیفتد اما به گفته کادناسر، خوان لاپورتا به تازگی بخشی از دستمزد او را پرداخت کرده است و بقیه آن را هم قرار است به زودی پرداخت کند و بدین ترتیب ستین از شکایت خود صرف نظر کرده است.

1470